recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AutoPatch til Infobar (MCE)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AutoPatch til Infobar (MCE)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kongedam Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kongedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 06:47
Hejsa, 

Ja jeg tænkte nok den ikke ville virke med sort baggrund.
Men jeg regnede ikke med at den ville skifte den sorte bjælke da jeg kun har pillet ved den blå.

Jeg tror lige jeg tager et kig mere i filen og ser om jeg ikke kan finde den samme bjælke i de andre farveforløb.

Ellers må jeg jo bare lave 3 patch, en for hver farve.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kongedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2010 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af khj4200 khj4200 skrev:

Er der ikke også et "ehome" for meget i Restore linien?

Bortset fra det rigtig fint tip. Kan man ikke få den med sort baggrund, da jeg har skiftet til et sort tema og nu får jeg pludselig blå bjælke igen.

/Kenneth

Hejsa

Her er en opdateret patch, 
Den skulle virke både med blå, hvid og sort tema
Jeg har dog ikke haft mulighed for at teste den da jeg ikke er hjemme.

Vil i lige teste den og melde tilbage?

Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2006
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2010 kl. 09:58

Virker perfekt hos mig, med sort tema. Thumbs Up Takker mange gange Clap

/Kenneth
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kongedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2010 kl. 17:47
Oki, takker,

Jeg har lagt en version på min blok med Install / Uninstall fil som partiarken skrev.
Der kan også findes andre små hints.

Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 12:48
Download af Patch 1.1 virker ikke mere. Er der et andet sted den kan hentes?
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 14:11
har du kigget på kongedams egen side http://mce.datatools.dk/
Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 15:31
Det er samme link som her i tråden. Der står desvære ikke hvad filnavnet er, så kunne jeg måske finde den.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu