|
AutoPatch til Infobar (MCE) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa,
Ja jeg tænkte nok den ikke ville virke med sort baggrund. Men jeg regnede ikke med at den ville skifte den sorte bjælke da jeg kun har pillet ved den blå. Jeg tror lige jeg tager et kig mere i filen og ser om jeg ikke kan finde den samme bjælke i de andre farveforløb. Ellers må jeg jo bare lave 3 patch, en for hver farve. |
|
![]() |
|
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Hejsa Her er en opdateret patch, Den skulle virke både med blå, hvid og sort tema Jeg har dog ikke haft mulighed for at teste den da jeg ikke er hjemme. Vil i lige teste den og melde tilbage? |
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Virker perfekt hos mig, med sort tema. |
|
![]() |
|
Oki, takker,
Jeg har lagt en version på min blok med Install / Uninstall fil som partiarken skrev. Der kan også findes andre små hints. |
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Download af Patch 1.1 virker ikke mere. Er der et andet sted den kan hentes?
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
har du kigget på kongedams egen side http://mce.datatools.dk/
|
|
![]() |
|
Det er samme link som her i tråden. Der står desvære ikke hvad filnavnet er, så kunne jeg måske finde den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |