recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AV til B&W Denon Vs Pioneer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAV til B&W Denon Vs Pioneer?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2008 kl. 09:09
en DVDO Edge kan du også bruge til dit tv signal, og netop så du købe den av du vil have. Men valg af en Pioneer er ikke tosset, den spiller rigtig godt. Har dog kun høret dens lille bror lx71, men den er flot og den bliver ikke varm. Den har indbygget ice power.
Til top
piloten Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Juni-2004
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2008 kl. 10:25
Hvorfor scale før din 5090H? Min erfaring er at 5090H scaler bedre end det meste og jeg kører min Pio DVD uden scaling og gennem min Onkyo 905 uden scaling til 5090H der selv scaler. Det synes jeg giver det bedste billede, selv om Onkyoen har en rigtig god scaler, angiveligt også bedre end Pio og måske Denon AV.
Med venlig hilsen

Piloten

Pio LX5090H(isf), Onkyo TX-NR905, Oppo BDP-83m.chip,Yousee 3126, PS3 250, System Audio 1750, 720AV, 705, Sub175
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2008 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

en DVDO Edge kan du også bruge til dit tv signal, og netop så du købe den av du vil have. Men valg af en Pioneer er ikke tosset, den spiller rigtig godt. Har dog kun høret dens lille bror lx71, men den er flot og den bliver ikke varm. Den har indbygget ice power.

Med mindre du har en separat TV-boks kan den da ikke opskalére TV-signal ?

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2008 kl. 16:10
Det har helt ret i, men kender en som har den foran sin recodere. man kan også tilslutte den satboks youseeboks osv.
men når det er sagt, er der ikke gået lidt mode i det. selv om man upscalerer dvd, bliver det jo ikke blueray. Men det bliver dog lidt bedre af en DVDO Edge. Men hvis man har en rigtig god dvdafspiller til sit 5090H, behøver man ikke nogen upscalerer. Vi ser jo også forskelligt på det
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu