|
Avalon (2001) - BlueRay? |
Besvar |
Forfatter | |
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Emne: Avalon (2001) - BlueRay? Sendt: 03-Marts-2008 kl. 01:07 |
Avalon - http://www.imdb.com/title/tt0267287/ Nogen der ved lidt om denne? kommer den på BlueRay? Når der skal tales om filmkunst, så må denne da også tilhøre elskerne af filmkunst.. Skal handlingen fortolkes, så forestillede jeg mig at vi ser handlingen fortolket af Ash (Malgorzata Foremniak), som ikke kan skelne mellem virkeligheden og de her 3d reality spil som man ser en del til igennem filmen som er hendes illusionære verden. |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Sendt: 03-Marts-2008 kl. 08:15 |
Dansk anmeldelse
Den er ude på Blu-ray i Japan, så det burde ikke kræve for mange anstrengelser at udgive den i USA og Europa. Om det vurderes at der vil være salg nok i den, er en anden sag. Det vides ikke, om den japanske release er regionsfri (jeg tror det umiddelbart ikke), men der er da engelske undertekster. Den er under alle omstændigheder mester slanten; ikke mindst hvis den skulle blive fanget i tolden. Redigeret af Naiera - 03-Marts-2008 kl. 08:30 |
|
bruger udmeldt 5
Sendt: 03-Marts-2008 kl. 09:40 |
Takker, og god anmeldelse der... Jeg er helt enig. |
|
bruger udmeldt 5
Sendt: 03-Marts-2008 kl. 22:13 |
Japan = Ingen afspilning på EU PS3? øv....
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |