recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - avatar 3d
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

[QUOTE=Hother]Jeg har lige sendt en request på Avatar i 3D afsted til Panasonic, så jeg får et eksemplar hjem, som man kan erhverve til en fornuftig pris LOL
Den skal du da gemme til jeg skal overtage dit VT50, så der er noget at starte med TongueLOL
[/QUOTE

Mja altså, gemme den til dig vil jeg naturligvis gerne - men...... jeg regner faktisk IKKE med at skifte TV før OLED bliver til at betale for. Af samme årsag er mit nye Pana købt med 5 års garantiTongueLOL

Redigeret af Hother - 06-Juni-2012 kl. 16:32
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

[QUOTE=Hother]Jeg har lige sendt en request på Avatar i 3D afsted til Panasonic, så jeg får et eksemplar hjem, som man kan erhverve til en fornuftig pris LOL
Den skal du da gemme til jeg skal overtage dit VT50, så der er noget at starte med TongueLOL
[/QUOTE

Mja altså, gemme den til dig vil jeg naturligvis gerne - men...... jeg regner faktisk IKKE med at skifte TV før OLED bliver til at betale for. Af samme årsag er mit nye Pana købt med 5 års garantiTongueLOL
Det vil jeg sq se før jeg tror på det. Du har skiftet TV ca hvert år hidtilTongueLOL
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 17:07
Hother: det samme her fra, over 2 år, nixen. Vi har noteret maj 2012

Har i øvrigt lige købt et 50VT50 til soveværelset. Det eneste over 42 tommer man lige kunne få med DVB-S tuner, Overkill godt nok.

Redigeret af SVP03 - 06-Juni-2012 kl. 17:10
SVP03
Til top
Blacksworld Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juni-2012
Sted: Danmark
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blacksworld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 09:25
Hejsa jeg vil meget gerne købe avetar i 3D mvh david
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 10:23
Er der nogen som ved om kampagnen hos Panasonic er udløbet?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 10:24
Det er den ikke. Jeg modtog en i sidste uge.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det kan godt være, at det er slut. Jeg kan ikke finde det mere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 10:34

jeg sendte en formular afsetd for ca. 14 dage siden - håber da, at der kommer en Avatar som "Kvittering"Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 10:37

jeg sendte en formular afsetd for ca. 14 dage siden - håber da, at der kommer en Avatar som "Kvittering"Tongue
Kan du finde det sted, hvor man kan udskrive den formular?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 10:40

Kan du finde det sted, hvor man kan udskrive den formular?
Næh, jeg har lige været inde og kigge - og fandt intet. Men formularen var der da jeg sendte ind for 14 dage sidenSmile
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/Oversigt/Avatar/6404264/index.html#anker_6404295
Den var her. Så det er nok endelig udløbet.Big smile Jeg har længe haft et håb, om at det udløb og at den ville, komme som 3D extended.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 10:48
Tak for svaret begge to, jeg kunne heller ikke finde noget på hjemmesiden. Min mor troede at man skulle udfylde direkte i PDF-filen og da man ikke kunne det har hun vist opgivet det lidt, men har sat hende igang nu. Er ved at være nogle måneder siden de købte deres skærm.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu