Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
jake51
Guld medlem
Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6316
|
Emne: Avatar i 2D? Sendt: 15-November-2009 kl. 14:47 |
Skal Avatar ses i 3D, eller kan man se den "almindeligt" uden 3D-briller?
Uden at det bliver sølle...
3D-briller uden på rigtige briller er ikke så smart
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
 |
Naite22
Bruger
Oprettet: 25-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 130
|
Sendt: 09-December-2009 kl. 12:50 |
Jeg har også briller og skal have 3d briller ud over dem... det er ikke så besværligt som man skulle tro. Og 3D brillerne er store nok til at rumme de normale briller inde bagved - I know.
Mit råd er klart at se den i 3D hvis muligt! Det er James Cameron's egen udviklet 3D teknologi, som har taget ham 7 år at realisere! Det skulle være ekstremt fedt og meget medrivende... Tror virkelig man går glip af noget hvis ikke man ser den i 3D. Det er bare min mening.
|
 |
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8665
|
Sendt: 09-December-2009 kl. 14:03 |
Bemærk at der er specifikke 2D og 3D fremvisninger af filmen.
|
 |
jake51
Guld medlem
Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6316
|
Sendt: 09-December-2009 kl. 18:10 |
Den vises vist kun i 3D her i Randers
Har bestilt billet 
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
 |
BowieCool
Guld medlem
Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 1134
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 14:23 |
Er der nogen, der gider skrive hvad de synes om Avatar i 3D versionen ? Jeg kunne godt tænke mig, at høre, om den skulle være speciel bedre end andre 3D film, som man kan opleve i biograferne for tiden.
Jeg var nemlig inde og se den nye Ice Age i 3D og synes egentlig ikke at 3D efekten var noget, der gjorde filme bedre.
Men måske Avatar er bedre....
Bowie
Redigeret af BowieCool - 13-December-2009 kl. 14:24
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub) Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 15:01 |
I de sædvanlige 3D/4D "bioer" i forlystelsesparker får jeg hovedpine/kvalme og ubehag af, at se film med disse briller. Det er som om det hele står lidt uskarpt jeg derfor anstrenger øjnene for meget. 10 min. og jeg må tage dem af og lukke øjene og nuppe en lille "lur".
Er det mon det samme jeg vil opleve med fx. Avatar i 3D ? Lidt nederen at få ødelagt en film pga. en gimmick man ikke kan tåle..
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12375
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 15:10 |
lunddal skrev:
Bemærk at der er specifikke 2D og 3D fremvisninger af filmen. |
Der er bare ikke nok 2d-visninger
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 15:10 |
Hvis det står til Hollywood, så står fremtiden i 3D. det ville sige at 2D film langsom ville blive overtage at film i 3D, ja selv gamle film i 2D ville blive lavet om til 3D  Der ske nemlig lige nu et rigtig stor udvikling inden for 3D udstyr både til film produktion og hjemme brug. Fordel for producet er nemlig at man så kan sælge det hele en gang til, da alle skal havde skifte alt deres udstyr ud, med 3D ditto. Så inden for kort tid, skal man skifte fra DVD til Blu-ray og igen til Blu-ray 3D
Redigeret af Startrek - 13-December-2009 kl. 15:11
|
 |
kaizer
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2368
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 15:53 |
Der er vel en del biografer der ikke har 3D teknik. Så kan man vælge en af dem.
|
 |
Startrek
--
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 15:57 |
kaizer skrev:
Der er vel en del biografer der ikke har 3D teknik. Så kan man vælge en af dem. |
Det er vel kun et spørgsmål om tid, før alle biografer har skift til 3D, den dag hvor film kun blive leve i 3D versionen Som der er nu så er Hollywood ved at falde i svime over 3D (de se jo stor dollar sedler), håber virkelig 3D er og bliver et mode flip og vi snart gå tilbage til 2D, frygtet virkelig den dag vi skal bla. spiser af med gamle Star Wars film i 3D og andre gamle god film, som pludselig skal laves om til 3D. Ellers så skulle den 3D film teknik der er udviklet til Avatar være den beste at alle 3D film teknik der til dato er udviklet.
Redigeret af Startrek - 13-December-2009 kl. 16:22
|
 |
BowieCool
Guld medlem
Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 1134
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 17:35 |
Startrek skrev:
kaizer skrev:
Der er vel en del biografer der ikke har 3D teknik. Så kan man vælge en af dem. |
Det er vel kun et spørgsmål om tid, før alle biografer har skift til 3D, den dag hvor film kun blive leve i 3D versionen
Som der er nu så er Hollywood ved at falde i svime over 3D (de se jo stor dollar sedler), håber virkelig 3D er og bliver et mode flip og vi snart gå tilbage til 2D, frygtet virkelig den dag vi skal bla. spiser af med gamle Star Wars film i 3D og andre gamle god film, som pludselig skal laves om til 3D.
Ellers så skulle den 3D film teknik der er udviklet til Avatar være den beste at alle 3D film teknik der til dato er udviklet. |
Rolig nu.....
Så galt går det vel ikke. Jeg tror absolut ikke på, at der kun vil være 3D film i fremtiden....
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub) Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
|
 |
Startrek
--
|
Sendt: 13-December-2009 kl. 17:38 |
BowieCool skrev:
Startrek skrev:
kaizer skrev:
Det er vel kun et spørgsmål om tid, før alle biografer har skift til 3D, den dag hvor film kun blive leve i 3D versionen
Som der er nu så er Hollywood ved at falde i svime over 3D (de se jo stor dollar sedler), håber virkelig 3D er og bliver et mode flip og vi snart gå tilbage til 2D, frygtet virkelig den dag vi skal bla. spiser af med gamle Star Wars film i 3D og andre gamle god film, som pludselig skal laves om til 3D.
Ellers så skulle den 3D film teknik der er udviklet til Avatar være den beste at alle 3D film teknik der til dato er udviklet. |
Rolig nu.....
Så galt går det vel ikke. Jeg tror absolut ikke på, at der kun vil være 3D film i fremtiden.... |
Det håber jeg heller ikke.
|
 |