recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AVCHD filer på ekstern harddisk - HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AVCHD filer på ekstern harddisk - HJÆLP

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 20:35
først adder man første klip... og husk så alle efterfølgende klip vælges "join" istedet... også er det bare at samle alle de klip der ønskes samlet i en fil (og der er mulighed for at flytte på rækkefølgen hvis det ønskes).
 
herefter markeres M2ts muxing samt destination og filnavn vælges, også er det bare at klikke start muxing, så sættes filerne sammen til en sammenhængene fil i samme kvalitet etc som oprindelige optagelse.

Jeg plejer ikke pille ved de andre indstillinger
Mvh

René
Til top
snulli Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér snulli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 21:14
Tak men hvilke fane skal jeg stå i. er du i den som hedder INPUT. ?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 09:05

nu har jeg ikke lige programmet foran mig, men jeg plejer aldrig at skifte mellem fanerne.. så den den starter op med

Mvh

René
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 09:36
Det er i fanen "Input" du skal addere første klip og "join" så de resterende.
Til top
elvisdk1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Maj-2011
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elvisdk1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 11:40
Hej!

Jeg har et Panasonic lumix z20. Når jeg overfører video optagelserne til computeren via det med følgende USB kabel, kommer filerne ud som m2ts-filer. (kameraet optager i Avchd)

Mit spørsmål er følgende:

1: Hvordan omformatere man filerne så man kan se dem på computeren (gratis)

2: Hvordan får jeg herefter filerne overført til dvd så jeg kan se dem på en dvd (gratis)

Jeg er stjerne blank, så en enkelt og let forklaring. Wink

På forhånd tak.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af elvisdk1 elvisdk1 skrev:

Hej!

Jeg har et Panasonic lumix z20. Når jeg overfører video optagelserne til computeren via det med følgende USB kabel, kommer filerne ud som m2ts-filer. (kameraet optager i Avchd)

Mit spørsmål er følgende:

1: Hvordan omformatere man filerne så man kan se dem på computeren (gratis)

2: Hvordan får jeg herefter filerne overført til dvd så jeg kan se dem på en dvd (gratis)

Jeg er stjerne blank, så en enkelt og let forklaring. Wink

På forhånd tak.
 
Prøv programmet ConvertXtoDVD. Det skulle kunne klare det hele i ét hug.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu