recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AVCHD på DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAVCHD på DVD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NHCM Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-November-2004
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: AVCHD på DVD
    Sendt: 14-Marts-2011 kl. 13:43
Hej.
Jeg vil købe et digitalkamera der optager i formatet AVCHD. For det understøtter mit TV og min Blue Ray afspiller. Men hvordan får jeg brændt mine optagelser over på en DVD uden at miste den høje opløsning (1080 ). Har hørt at dette skulle skulle kunne lade sig gør, hvis man afspiller DVDen i en Blue Ray afspiller.
Er der nogen der har kendskab til et godt og nemt freeware program der kan klare dette ?.

Med venlig hilsen NHCM
Hilsen NHCM
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2011 kl. 14:17
Umiddelbart kan du vel blot brænde dine filer over på disc'en og lade BD'en læse dem som data? Der er ingen problemer i at lægge HD-materiale på en DVD-skive. Det eneste du vil opleve er, at der jo er langt mindre plads. Jeg har selv brændt adskillige DVD'er med 1080p film (dog som MT2S), som virker ganske fortrinligt. Jeg har brugt Powerdirector, som dog koster en 5-600 kr.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu