recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Avengers: Endgame 3D Blu-ray problemer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Avengers: Endgame 3D Blu-ray problemer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Avengers: Endgame 3D Blu-ray problemer?
    Sendt: 07-September-2019 kl. 21:17
Andre end os, som har haft problemer med at afspille deres 3D BD-kopi af Endgame? Vores Sony-afspiller meldte fejl på skiven i 8 ud af 10 forsøg på at loade den. Jeg tror simpelthen den er svær at læse, fordi den er pakket til bristepunktet - 3 timers 3D-film på én skive er vel også at stramme den?! Man har sågar måtte nøjes med at lægge et DD+ lydspor på 3d-skiven, i stedet for DTS HD Master som på 2D.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 10:34
Har du undersøgt om der ligger en firmware opdatering til din afspiller? Træls med kun DD+, jeg har købt 4K-udgaven for at få Atmos, foretrækker 2D.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Har du undersøgt om der ligger en firmware opdatering til din afspiller? Træls med kun DD+, jeg har købt 4K-udgaven for at få Atmos, foretrækker 2D.

Hvis man ikke har 4k afspiller vil man så stadig få atmos ved at købe 4k udgaven. 
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Har du undersøgt om der ligger en firmware opdatering til din afspiller?

Den har seneste firmware, opdaterer selv.

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Hvis man ikke har 4k afspiller vil man så stadig få atmos ved at købe 4k udgaven.

Hvordan vil du afspille 4K-filmen uden en kompatibel 4K-afspiller?

Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Har du undersøgt om der ligger en firmware opdatering til din afspiller? Træls med kun DD+, jeg har købt 4K-udgaven for at få Atmos, foretrækker 2D.

Hvis man ikke har 4k afspiller vil man så stadig få atmos ved at købe 4k udgaven.
Den vedlagte blu-ray skive har ikke Atmos, men DTS-HDMA 7.1.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 15:22
Øv.
Tak for svar😊
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu