|
AVForums anmeldelse of Sony 4K LED TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juli-2013 kl. 09:08 |
|
Og så, en anmeldelse som jeg i det mindste selv har set frem til, AVFORUM´s anmeldelse af Sony nye 4K LED TV, nemlig KD-65X9005A.
Du kan læse mere her: Redigeret af Hother - 24-Juli-2013 kl. 09:08 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 11:39 |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Det er helt sikkert et spændende tv, som jeg godt gad eje. Men så længe 4k standarden ikke er færdig defineret, så vil jeg ikke gå ud og investere i det. Jeg ser frem til hvad der sker i de kommende år og om mit efterhånden forældet V20 skal udskiftes :)
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Og så skal du bare se mit VT60 når det er auto - kalibreret, så smutter dit VT20
![]() |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Hvis der er noget min pappa har lært mig så er det: Der er altid noget eller nogen, som er bedre end hvad jeg har eller kan
![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
meget klog Far du har
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Don't ever fall for envy ;-)
|
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Bliver spændende når 4K bliver standard - glæder mig til at se forskellen til 1080P, som jo ellers står fint ![]() Redigeret af kennethbrdk - 24-Juli-2013 kl. 13:07 |
||
![]() |
||
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
|
Update. Jeg så i går Sonys 4K tv og det var MEGET mere imponerende. Ret vild dybde i billedet samt selvfølgelig mange detaljer.
|
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Det lyder spændende - så må vi jo vente på det bliver standard og til at købe for os dødelige ![]() |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Ved 65" er opløsningen nok ikke det som gør udslaget, men mere alle de andre forbedringer i elektronikken bag panelet.
Jeg glæder mig til min næste projektor - som bliver 4k forhåbentlig med led teknologi.
|
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
|
Enig! Har set et par 4k skærme i Fona bla. Samsung 85" det er ret imponerende, men 85" kræver et ret stort rum ( og en velspækket bankkonto) Men gad godt en 60-65" når priserne er blevet noget lavere... Redigeret af thor-thor - 14-September-2013 kl. 21:00 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |