recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AVFORUMS har testet Panasonic TX-55GZ1500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AVFORUMS har testet Panasonic TX-55GZ1500

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2019 kl. 13:40
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Hej igen Hother.
Det er egentlig udmærket at vente til næste forår og så i mellemtiden holde øje med, om der kommer beretninger fra kunder om tint.
I diverse anmeldelser omtales tint-problemerne som regel ikke, da de testeksemplarer, som stilles til rådighed, selvfølgelig ikke er fejlbehæftede.
Under alle omstændigheder vil jeg teste et evt. kommende 65GZ2000 for tint m.v., inden et køb. Men enig i, at eventuelle fejl på TV´et vil vise sig undervejs i min ventetid.

Jeg tror generelt ikke, at testere modtager specielle gode eksemplarer. Jeg tror mere at en manglende beskrivelse af tint problemer skyldes, at testerne har accepteret tint i et vist omfang. Og det er i så fald sørgeligt, for tint kan være meget generende, hvis man ar øje for det. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2019 kl. 16:45
Har selv ombyttet et LG OLED pga yellow tint , som var specielt synligt i sekvenser med sne, men også på en grøn fodboldbane .Så jeg har respekt for fænomenet - men mener omvendt også,at man skal passe på ikke at overvurdere problemet . 
Flatpanels bekendtgør ofte,at der anes tint i testmønstre - men at det ikke er synligt under brug . Og det er altså en afgørende forskel . . 


Redigeret af Lennon - 14-August-2019 kl. 16:46
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2019 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Har selv ombyttet et LG OLED pga yellow tint , som var specielt synligt i sekvenser med sne, men også på en grøn fodboldbane .Så jeg har respekt for fænomenet - men mener omvendt også,at man skal passe på ikke at overvurdere problemet . 
Flatpanels bekendtgør ofte,at der anes tint i testmønstre - men at det ikke er synligt under brug . Og det er altså en afgørende forskel . . 
Jamen jeg stoler også mest på mine egne tests af et kommende TV.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu