|
AVForums test af Panasonic 50VT50 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , nu har jeg snart læst de 2 tests af ST50 og det af VT50 et par gange...
De mener begge at , alt i alt , at ST50 er bedre end topmodellen fra sidste år , ihverttilfælde bedre til at vise panoreringer og lidt bedre sort og " Lack of PWM noise and clean looking images " er under deres " Pros-for ". Men i testen af VT50 nævner de at der er Dithering noice i " det sorte " , og at man kan se det ca 6 fod væk. Er det en måde de gør for at det sorte skal være endnu bedre? Hvis jeg ser en film og kigger på det sorte fra 50cm afstand , ja så er der ingen støj i billedet. Nu får jeg nok på puklen , men jeg har kun set 2 Pioneer 5090 i private hjem og her synes jeg at billedet var mere " levende i pixels " end mit G20 hvis man var for tæt på . Men på længere afstand var billedkvaliteten super og bedre end mit eget , men lidt mere levende. Er det det de mener med " dithering noice ?.... MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
jeg skal lige se en test på flatpanels af vt50
grunden til det er at man kan sammenligne direkte med de tidligere modeller formoder da en vt50 slå eller er på lige med min 500M efter den test omkring sort dog har den så 50hz bug, men det kan man så leve med sort er bare vigtig synes jeg sammen med shadow detail, for at kunne nyde en mørk film faktisk grunden til jeg solgte min projektor Redigeret af xcardman - 28-Marts-2012 kl. 19:47 |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Jeg læste lige et uddrag af en test fra What Hi-Fi på GT50 og der stod: "Against - nothing" "Best ever tv" (de har jo ikke set VT50 endnu..) mere fik jeg ikke lige læst men lyder da ok
![]() |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Kan nogen iøvrigt fortælle mig hvem/hvad AVForum er og hvem der er bag osv... Feks er Flatpanels jo EN mands værk og hans mening, så jeg tænker hvem AVForums er??
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Flatpanels anmeldelser mener jeg rent kvalifikationsmæssigt ligger fuld på højde med anmeldelserne fra AVForums, og det vil du kunne få verificeret når Flatpanels formentlig snart får fingrene i et ja - 50VT50 ![]() Redigeret af Hother - 28-Marts-2012 kl. 21:08 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
Kan da også lige oplyse at AVForums har fået et 50GT50 ind til test , spændende
![]() MVH
|
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvornår mon testen så kommer op. Det er den jeg glæder mig mest til læse (fordi det er den jeg går efter) :)
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Det er ikke til at sige hvornår den kommer. Den står på deres comming soon liste
![]() Måske engang i næste uge ? Du kan jo tilmelde dig deres nyhedsbrev
|
|
![]() |
|
Ingen der kan svare på dette ?.... MVH
|
|
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
"Dithering noise" er uro i billedet, som stammer fra at pixels tændes og slukkes for at skabe flere farvenuancer (også i de mørke nuancer nær sort) - så du har fået rigtigt fat i det. Nyere Panasonic plasma-TV er mere rolige i billedet end Pioneer 9G plasma-TV.
|
|
/lars
|
|
![]() |
|
Tak for svar bantam
![]() MVH
|
|
|
|
![]() |
|
Er der så grund til at tro at fex ST50 er mere " rolig " i billedet end fex VT50? Det er egentlig sådan at jeg læser de 2 tests fra AVForums ....
MVH
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |