|
Avi streming til appel tv xbmc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tomp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2012 kl. 21:57 |
hejsa
jeg har masser af film på min Pc'er Avi-mpg - mkw. hvordan får jeg dem på min appel tv2 jeg har jailbroken idag og har installer xmbc. men hvordan får jeg stremet fra min pc'er til appel tv. hvad skal jeg installer på appel og på min computer. kan ikke ligge avi over i itunes ville ellers have været dejligt men nej så hvad for andre programmer findes da Hjælp |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal have XBMC til at finde din PC og det bibliotek, hvor du har lagt filmene. Det gør du via 'Tilføj kilde' ('Add source')i XBMC på din Apple TV2 - din PC skal selvfølgelig stå tændt.
Alt for langt, at skulle skrive en vejledning her, men du kan finde masser af hjælp på nettet. Bl.a. her: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Media_sources |
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Og du skal selvfølgelig sørge for at dit mediebibliotek på computeren står til delt :)
|
|
![]() |
|
tomp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
ja nok barer mig der ikke helt kan finde ud af det.
jeg har delt dem på min computer, kører med windows 7 når jeg går ind i xbmc på computeren og på appel tv, og går ind og kikker efter UPNP og der kan jeg finde mine pammer og det hele men der kommer ingen billeder frem )-: eller film, mapperne er tomme skrive den. hvis jeg går ind på xbmc på computerne og leder efter billeder via HD så kommer billeder og film frem men ikke når jeg gå via UPNP. HJÆLP Redigeret af tomp - 28-Februar-2012 kl. 12:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |