recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Avi streming til appel tv xbmc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Avi streming til appel tv xbmc

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tomp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tomp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Avi streming til appel tv xbmc
    Sendt: 27-Februar-2012 kl. 21:57
hejsa
jeg har masser af film på min Pc'er Avi-mpg - mkw.
hvordan får jeg dem på min appel tv2
jeg har jailbroken idag og har installer xmbc.
men hvordan får jeg stremet fra min pc'er til appel tv.
hvad skal jeg installer på appel og på min computer.
kan ikke ligge avi over i itunes ville ellers have været dejligt men nej
så hvad for andre programmer findes da
Hjælp

Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 06:14
Du skal have XBMC til at finde din PC og det bibliotek, hvor du har lagt filmene. Det gør du via 'Tilføj kilde' ('Add source')i XBMC på din Apple TV2 - din PC skal selvfølgelig stå tændt.

Alt for langt, at skulle skrive en vejledning her, men du kan finde masser af hjælp på nettet. Bl.a. her: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Media_sources
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brr_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 09:25
Og du skal selvfølgelig sørge for at dit mediebibliotek på computeren står til delt :)
Til top
tomp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Januar-2006
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tomp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 12:41
ja nok barer mig der ikke helt kan finde ud af det.
jeg har delt dem på min computer, kører med windows 7
når jeg går ind i xbmc på computeren og på appel tv, og går ind og kikker efter UPNP og der kan jeg finde mine pammer og det hele men der kommer ingen billeder frem )-: eller film, mapperne er tomme skrive den.
hvis jeg går ind på xbmc på computerne og leder efter billeder via HD så kommer billeder og film frem men ikke når jeg gå via UPNP.
HJÆLP

Redigeret af tomp - 28-Februar-2012 kl. 12:55
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu