|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |||
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Men husk lige at den engelske ikke er uncut selvom coveret antyder det tjek selv på www.dvdcompare.net
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
[QUOTE=panafreak]Men husk lige at den engelske ikke er uncut selvom coveret antyder det tjek selv på www.dvdcompare.net[/QUOTE] og hvad er forskellen? jeg gider ikke læse mig igennem alt det. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
ok, den danske dvdudgave som er kommet i dag, varer 101 minutter og blu-ray udgaven fra au. varer kun 93 minutter. så en del forskel.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
![]() |
||
Blu-ray udgaven i region B er kun bioversionen.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det er da snyd, når der står combat extended version. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Ja, meget... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvor finder du egentlig denne tid på 101 min? når du kigger på laserdisken står der 86 min.
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det står bag på det danske cover. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det er jo kun penge, og så fik jeg den tidligere. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||
Har bestilt den her: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5175482/Aliens-Vs-Predato r-Requiem/Product.html Danske tekster og gratis forsendelse |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Takker men linket virker ikke... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja og ikke unrated som den amerikanske |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |