|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||||
prøv her. http://www.moviezoo.dk/Alien-Vs-Predator-2-Extended-Combat-E dition-2disc-DVD-film_5707020382141 og scroll ned og tryk på bagsiden. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||||
Næh, men det gør den ikke nødvendigvis dårligere.. Har set eksempler på unratede/extended versioner, som tydeligt bar præg af at der bare ukritisk var klasket ektra scener på for at kunne stemple 'Unrated' på forsiden |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||||
jeg har set denne udgave på blu-ray, og synes den er fed. har ikke set den unratede version endnu, men skal se den en af dagene, på dvd. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||||
Det kan du have ret i, men jeg syntes bare det ville være federe at få fingre i den amerikanske eller en tilsvarende reg. b version. |
|||||
![]() |
|||||
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||||
Ok, kan du så ikke lige vende tilbage og fortælle om den australske som du jo også har er extended eller ej? Det ville være super!! |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
det kan jeg sagtens, men når der er 9 min i forskel, så er den det jo nok ikke. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
||||
Alle Blu-ray film kører ved 24Hz (eller i praksis ofte 60Hz, selvfølgelig), så derfor er de lige lange, uanset om de er fra USA, Danmark eller Australien. Med mindre nogle udgaver er extendede og andre ikke er, selvfølgelig...
Redigeret af Naiera - 06-Maj-2008 kl. 20:34 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
det er forskellen på blu-ray contra dvd vi taler om, og der har jeg på et tidspunkt fået at vide, at det kunne give en forskel i tiden. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||||
Ifølge IMDB, findes der følgende versioner: USA:86 min | Argentina:93 min | USA:102 min (unrated version)
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
nu er jeg godt nok forvirret, men flemming har du tjekket om tiden passer med hvad der står på kassetten, nogle gange skriver de forkert ved du nok...
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
er lige på vej i kanen, men prøver at tjekke begge to i morgen. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Det er bare fjong dér!! |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |