|
AVR 145 og HK 980 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gammelgaard_mink ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2013 kl. 14:56 |
Hej Recordere
Jeg er ikke den helt store haj i lyd.. Men har tænkt på om det er muligt at tilkoble min HK980 til mit surround system, AVR145? Bruger HKTS11 til min AVR145. Jeg vil gerne have at AVR145 sender "front" lyd til min HK980, mens at "surround" forbliver sendt ud fra AVR145.. Kan det lade sig gøre? Jeg syntes ikke selv jeg umildbart kan se det kan lade sig gøre? Hvis i har nogle ideer til hvordan det kan lade sig gøre, lad mig høre fra jer. Pfh. tak Lidt manualer: AVR145: http://www.harmankardon.com/resources/Brands/harmankardon/Products/ProductRelatedDocuments/en-US/OwnersManual/AVR%20145%20OM%20(web)%20rev8-1-06.pdf HK980: http://uk.harmankardon.com/tl_files/catalog//harman-kardon/Home/Manuals/Stereo%20Components/HK%20980/Owner's%20Manual%20-%20HK%20980%20(English%20EU).pdf HKTS11: http://www.harmankardon.com/resources/Brands/harmankardon/Products/ProductRelatedDocuments/en-US/OwnersManual/HKTS%2011%20OM%20(lo-res).pdf Vh. Martin
Redigeret af gammelgaard_mink - 09-Marts-2013 kl. 15:34 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din AVR145 har ikke pre-out til at sætte effektforstærker til, så nej det kan ikke lade sig gøre
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
Jeg har set bokse rundt om på nettet, der kan gøre din avr145's højttalerudgange til pre-out.. men skal jeg være ærlig, så tror jeg det bliver noget rod - og muligvis risikabelt. Personligt ville jeg overveje en opgradering istedet (dog skal det bemærkes at recievere som har pre-out, oftest kun findes i kategorien 5000+).
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Hvad bruger du som kilde?
|
|
![]() |
|
gammelgaard_mink ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
#Kampus - Ok, som jeg forventede.
#Lars_M - Ok, kunne jeg måske også godt forestille mig, det vil vel ødelægge lyden, når det først bliver sendt ud af "almindelig" højttaler udgang?
#Hans j - PC optisk |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Ja, så er det svært at fuske noget der.
|
|
![]() |
|
#Hans j - Ok
Jeg fik besvaret mit spørgsmål og tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |