|
AVR med Digital TV Tuner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2013 kl. 04:54 |
Findes der sådan én?
Hvis JA: Hvilken Hvis NEJ: hvorfor egentlig ikke? Kunne evt. være et mix, som HDMI "stick" ala EyeTv og Chromecast |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har aldrig set en AVR med indbygget TV Tuner.
Men hvad skulle den bruges til ? Måske hvis du har et gammelt tv uden digital tuner kunne det være brugbart. men tror ikke at der er marked for sådan løsning |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Jeg tænker nu også på f.eks. brug ifm Projektor
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19845 |
Tv tunere er utroligt landebestemte. Det vil sige at en avr enten skulle være ufattelig universel, eller komme i en masse modeller til de enkelte lande.
Det er meget bedre meden løs tuner....... Klaus |
|
![]() |
|
Hej Klaus..
Jo, det er rigtigt, men mange af AVR producenterne laver også TV, hvor det samme gælder. Og det var jo netop min tanke at man kunne undvære en ekstra fjernbetjening, hvis AVR producenterne havde modeller indeholdende tuner. På samme måde som de udbyder BluRay afspillere med 2 tunere, kunne man jo sagtens forestille sig at de også udbød AVR med tuner? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19845 |
Det der med fjernbetjeninger har jeg løst en gang for alle.
Beo4+Lintronic boks. Her skiftede jeg fra fjernsynets interne tuner over en Denver DVB-T boks til en Triax DVB-T boks, uden at hverken konen eller knægten skulle lære nye knapper på en ny fjernbetjening - ikke engang nye knapper på den eksisterende fjernbetjening. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |