|
av-receivers anno 2016 - forventninger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2016 kl. 19:15 |
Efter at jeg lige så at marantz lige har præsenteret deres nye receivere og jeg står over køb af ny, kom jeg igen til at tænke på hvad der kan være af nyheder kontra sidste års modeller, nu 4k og atmos er godt landet.
Så Onkyo bla har smidt Google play i og eks tidal. Marantz har som jeg læser det en ny app på vej (eller audyssey) hvor kalibrering mm kan justeres via denne app. Er den nogenlunde præcis er det en imo ret cool feature. Men er der noget på rygteplan eller andet der tænkes at lande med de nye receivere? |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forhåbentligt får Pioneer og/eller Onkyo taget sig sammen til og proppe Dirac i deres receivere. Så får de fat i den lange ende, indtil de andre følger efter:
Pioneer Dirac partnership Redigeret af armani-thomas - 15-Juni-2016 kl. 20:01 |
|
XTZ Divine 100.49 Aktiv delt/tri-amped. Rotel class D blokke. RMB-1565 (5x200W) til Diskant/Mellemtone (keramisk Thiel & Partner) og RB1572 (2X500W) til 4x10" Seas basser.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Syntes det lyder ret interessant:)
|
|
![]() |
|
janbau ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Hvilke nye Marantz 2016 modeler evt. link På hjemmesiden findes der kun en af de mindre modeller. som er New De nye modeler fra Denon Marantz kommer fra September har jeg hørt på YouTube Marantz https://www.youtube.com/watch?v=eo7HMJfuvqs Denon https://www.youtube.com/watch?v=QaQ1uzyfv0I Redigeret af janbau - 16-Juni-2016 kl. 20:42 |
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
![]() |
|
Avforums skriver om 70/60/5011
|
|
![]() |
|
whatz ![]() Ny bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
SR7011 lander først til november, og kommer til at ramme 1800€. HEOS integration er en af nyhederne, audyssey app. Men desværre ikke noget 9.1.6 atmos ;-)
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg ser klart frem til at flere begynder at lave indbygget google cast så man får de samme muligheder som airplay. Bruger airplay meget via ipad med at klart til android på telefon, så det ville være rart at have de samme muligheder uanset device.
|
|
![]() |
|
Ja det undrer mig også det først er på vej nu her.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |