recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AVtainment lukker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AVtainment lukker

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: AVtainment lukker
    Sendt: 24-August-2012 kl. 09:21
Øv, en side som jeg ikke deltog aktivt i lukker desværre med udgangen af august måned.
 
Det var en side jeg ofte læste om HIFI m.v. Men jeg kunne jo godt se, at der ikke skete ret meget på siden mere. Men alligevel synes jeg at det er et stort tab at miste en dansk HIFI hjemmesideCry
 
God vind fremover KennethTongue
 


Redigeret af Hother - 24-August-2012 kl. 12:20
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 10:22
Ja det var da trist at den side bliver lukket ,der var et til tider underholdende og informativ debatforum ,har især selv fulgt med i den lange tråd omkring Squeezebox Touch.
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 12:01
AVtainment, var det ikke dem, der stod for B&O-artiklerne, som blev "samsendt" med Recordere.dk for et års tid siden?
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 12:18
Der var da utroligt gang i den derinde. Bla DIY pre amp tråden og DIY power amp tråden. Har selv begge.

Den side vil blive savnet :-(
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2012
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 16:25
Jeg er bange for at det var sølle 2 personer der gjorde at siden måtte nedlægges.

Samme 2 personer som ikke må være på nogle andre fora.(udelukket)

Hvorfor siden skal nedlægges pga de 2 tror jeg hænger en lille smule sammen med, at en af de 2 havde en lille finger med i spillet, idet han fik oplysninger om trafikken på siden og kunne fortælle at Avtainment var den absolut mest besøgte af alle.
Deres opførsel synes jeg (og andre) også pegede lidt hen imod at de selv havde den opfattelse, at de havde lov til mere end andre

Det er bare trist at kun 2 personer kan ødelægge det for alt og alle, siden var brugervenlig, flot og der var efter min mening fin aktivitet der.

Ærgerligt at siden ikke kunne overdraget til andre personer fremfor at lukke den.

Redigeret af Bassekat - 28-August-2012 kl. 16:27
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af Bassekat Bassekat skrev:

Jeg er bange for at det var sølle 2 personer der gjorde at siden måtte nedlægges.

Samme 2 personer som ikke må være på nogle andre fora.(udelukket)

Hvorfor siden skal nedlægges pga de 2 tror jeg hænger en lille smule sammen med, at en af de 2 havde en lille finger med i spillet, idet han fik oplysninger om trafikken på siden og kunne fortælle at Avtainment var den absolut mest besøgte af alle.
Deres opførsel synes jeg (og andre) også pegede lidt hen imod at de selv havde den opfattelse, at de havde lov til mere end andre

Det er bare trist at kun 2 personer kan ødelægge det for alt og alle, siden var brugervenlig, flot og der var efter min mening fin aktivitet der.

Ærgerligt at siden ikke kunne overdraget til andre personer fremfor at lukke den.
Det lyder for mig som nogle infame skidderrikker - jeg beklager mit franske. Men tænk at man kan være så nederdrægtigtAngry
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 16:51
Ja syntes også det var en veldesignet side. Ærgerligt at den forsvinder.
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Bassekat Bassekat skrev:

Hvorfor siden skal nedlægges pga de 2 tror jeg hænger en lille smule sammen med, at en af de 2 havde en lille finger med i spillet, idet han fik oplysninger om trafikken på siden og kunne fortælle at Avtainment var den absolut mest besøgte af alle.


Øhh, dén forstod jeg ikke.

Er det en ulempe at være velbesøgt? Eller er der noget, jeg har misset?
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2012
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af Bassekat Bassekat skrev:

Hvorfor siden skal nedlægges pga de 2 tror jeg hænger en lille smule sammen med, at en af de 2 havde en lille finger med i spillet, idet han fik oplysninger om trafikken på siden og kunne fortælle at Avtainment var den absolut mest besøgte af alle.


Øhh, dén forstod jeg ikke.

Er det en ulempe at være velbesøgt? Eller er der noget, jeg har misset?


Det er menes er at det er knapt så heldigt hvis en person der har tættere tilknytning til siden end alle andre brugere, også er den person der skaber problemerne.

Jeg skal ikke kunne sige om det egentlig er sådan, men det er det snakken går på.

De 2 personer kan ikke begå sig på nogle fora overhovedet og så er det lige knapt så heldigt at bruge sådan en til (et eller andet på siden)

Når problemerne så bliver for store, så er der jo faktisk kun få muligheder, enten udelukke den person som laver problemerne, som man jo nok ikke gør idet personen er tester på siden og efter sigende også fik beskeder om trafikken osv, eller lukke siden.



Redigeret af Bassekat - 28-August-2012 kl. 17:34
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 17:34
Nå, sådan...
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2012
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Nå, sådan...


Der kom lige lidt mere på indlægget   

Men det er virkelig ærgerligt at det skulle gå sådan

Redigeret af Bassekat - 28-August-2012 kl. 17:36
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 22:16
AVT. havde ca.950 brugere, det samme som den lille hyggelige side Vintage. HIFI4ALL har ca.39.500 brugere og den blev aldrig et alternativ hertil. Siden var styret af to banditter (KVK og Hurtig) og hvis man ikke var enig med dem, så var fanden løs. For mit eget vedkommende er det ikke et tab at den lukker.
     carsten
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu