recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AVtainment lukker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AVtainment lukker

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2012
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

AVT. havde ca.950 brugere, det samme som den lille hyggelige side Vintage. HIFI4ALL har ca.39.500 brugere og den blev aldrig et alternativ hertil. Siden var styret af to banditter (KVK og Hurtig) og hvis man ikke var enig med dem, så var fanden løs. For mit eget vedkommende er det ikke et tab at den lukker.
     carsten


Sådan kan man jo se på det, men løsningen kunne jo også være at ha smidt de to personer på porten, som alligevel ikke må være nogle steder og så have dørene stående åbne for dem der ikke må være på hifi4all og skal vi ikke blive enige om at det snart er ekstremt mange ?

Dem der er tilbage på hifi4(All) er jo efter fleres mening folk med en 2000 kroner surroundforstærker og tilhørende højttalere fra Føtex

De gode diskussioner, alt det gode DIY, hifi på et lidt højere plan er fuldstændig væk på hifi4(All)

Dit tal ang medlemmer er incl udelukkende brugere og brugere der aldrig er på mere af forskellige årsager.
Prøv at kigge på aktive brugere i løbet af en uges tid, det er stort set de samme og der sker ikke meget nyt på hifi4(All).



Redigeret af Bassekat - 28-August-2012 kl. 22:28
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 22:47
ærgeligt!

Jeg var der sjældent, men havde kun gode oplevelser på siden.


endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 23:27
Jeg kendte ikke siden før nu. Men for mig at se lå en del af aktiviteten i forumet omkring DIY, er det korrekt forstået? Jeg kunne godt ønske mig at der kom noget aktivitet her på Recordere.dk omkring DIY for det var noget af det som førhen var noget af det interessante at følge med i dengang jeg var aktiv på hifi4all, og det var nok også takket være en håndfuld erfarne brugere derinde at jeg kastede mig ud i selv at bygge en subwoofer istedet for bare at købe en færdiglavet.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
l_rix Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l_rix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 19:34
Så må vi jo bare stå sammen herinde:) Jeg er selv nybagt hifi nørd og må sige min interesse vokser meget hurtigt:) 
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2012
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af l_rix l_rix skrev:

Så må vi jo bare stå sammen herinde:) Jeg er selv nybagt hifi nørd og må sige min interesse vokser meget hurtigt:) 


Ja, lige præcis

Men pas på mht hifi, det Kan tage fuldstændig overhånd
Til top
l_rix Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l_rix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 19:43
Ja skal ikke være støre ind det er nu:) Bare lidt forbedret kabler og stik og sådan lidt:) 
Til top
Bassekat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2012
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bassekat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af l_rix l_rix skrev:

Ja skal ikke være støre ind det er nu:) Bare lidt forbedret kabler og stik og sådan lidt:) 


Der kan også være en del at hente der.

Du må lave en tråd med dit setup
Til top
l_rix Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l_rix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 20:18
:) Ja må prøve at finde tid til at lave et læser pt med mange lektier
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu