|
AVtainment lukker |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bassekat
Super bruger Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan kan man jo se på det, men løsningen kunne jo også være at ha smidt de to personer på porten, som alligevel ikke må være nogle steder og så have dørene stående åbne for dem der ikke må være på hifi4all og skal vi ikke blive enige om at det snart er ekstremt mange ? Dem der er tilbage på hifi4(All) er jo efter fleres mening folk med en 2000 kroner surroundforstærker og tilhørende højttalere fra Føtex De gode diskussioner, alt det gode DIY, hifi på et lidt højere plan er fuldstændig væk på hifi4(All) Dit tal ang medlemmer er incl udelukkende brugere og brugere der aldrig er på mere af forskellige årsager. Prøv at kigge på aktive brugere i løbet af en uges tid, det er stort set de samme og der sker ikke meget nyt på hifi4(All). Redigeret af Bassekat - 28-August-2012 kl. 22:28 |
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
ærgeligt!
Jeg var der sjældent, men havde kun gode oplevelser på siden. |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kendte ikke siden før nu. Men for mig at se lå en del af aktiviteten i forumet omkring DIY, er det korrekt forstået? Jeg kunne godt ønske mig at der kom noget aktivitet her på Recordere.dk omkring DIY for det var noget af det som førhen var noget af det interessante at følge med i dengang jeg var aktiv på hifi4all, og det var nok også takket være en håndfuld erfarne brugere derinde at jeg kastede mig ud i selv at bygge en subwoofer istedet for bare at købe en færdiglavet.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
l_rix
Bruger Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så må vi jo bare stå sammen herinde:) Jeg er selv nybagt hifi nørd og må sige min interesse vokser meget hurtigt:)
|
|
Bassekat
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, lige præcis Men pas på mht hifi, det Kan tage fuldstændig overhånd |
|
l_rix
Funktioner
Tak(0)
|
Ja skal ikke være støre ind det er nu:) Bare lidt forbedret kabler og stik og sådan lidt:)
|
|
Bassekat
Funktioner
Tak(0)
|
Der kan også være en del at hente der. Du må lave en tråd med dit setup |
|
l_rix
Funktioner
Tak(0)
|
:) Ja må prøve at finde tid til at lave et læser pt med mange lektier
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |