|
B: 55ST60 til 55F8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2013 kl. 20:52 |
Har lidt fortrudt mit køb af Panasonic TX-P55ST60 da den ikke er helt lysstærk nok til vores stuen (med 14 vinduer!). Derimod er det helt fantastisk godt billede når det er mørkt nok.
Jeg vil derfor se om der er nogen der er interesseret i at bytte deres Samsung UE55F8005 - da jeg har været ude og demo det i dag og foretrækker den lysstyrke fremfor de sidste billedekvalitet ifht. plasma´en. Mit TV er ca. 2 måneder gammelt, købt hos Panasonic Center Roskilde så med 3 års fuld garanti.
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en Samsung 51" Plasma PS51D535 hvis det kunne have interesse, men så skal vi have lidt kroner dig vej :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej tak - har lidt svært ved at se hvordan det kunne løse min problemstilling
![]() |
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |