|
B: Apple TV3 til ATV2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mrproper ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2013 kl. 16:38 |
Hej
Nogen der har interresse i en en bytter ATV2 til ATV 3? Købt I Elmutanten sidste år i November måned /John |
|
![]() |
|
mobanet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Atv 2, som jeg gerne vil bytte til din 3'er. Hvor i DK befinder den sig?
|
|
|
|
![]() |
|
mrproper ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 123 |
Den befinder sig 6400 Sønderborg
Hvor gammel er den og hvilken firmware kører den med Moba? /John
|
|
![]() |
|
mobanet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Okay, min befinder sig i Aarhus. Jeg er dog ikke interesseret i at skulle til at sende den, så tror bare at jeg beholder min 2'er indtil jeg finder en der vil bytte i Aarhus.
|
|
|
|
![]() |
|
Ok :)
|
|
![]() |
|
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
Moba: Jeg har en 3'er jeg er frisk på at bytte til en 2'er - Den skal selvfølgelig være i god stand, gerne med kasse etc - smid mig evt. en PM, så vi ikke ødelægger mrproper's tråd
Jeg er fra Århus btw.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |