recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Apple TV3  til ATV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Apple TV3 til ATV2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mrproper Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrproper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: Apple TV3 til ATV2
    Sendt: 02-Januar-2013 kl. 16:38
Hej

Nogen der har interresse i en en bytter  ATV2 til ATV 3?

Købt I Elmutanten sidste år i November måned

/John
Til top
mobanet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-August-2005
Sted: Denmark
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mobanet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 16:58
Jeg har en Atv 2, som jeg gerne vil bytte til din 3'er. Hvor i DK befinder den sig?

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrproper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 17:07
Den befinder sig 6400 Sønderborg 

Hvor gammel er den og hvilken firmware kører den med Moba?

/John
Til top
mobanet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-August-2005
Sted: Denmark
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mobanet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 17:10
Okay, min befinder sig i Aarhus. Jeg er dog ikke interesseret i at skulle til at sende den, så tror bare at jeg beholder min 2'er indtil jeg finder en der vil bytte i Aarhus.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrproper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 17:11
Ok :)
Til top
mickeynygaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Marts-2011
Sted: Mårslet, DK
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mickeynygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 22:33
Moba: Jeg har en 3'er jeg er frisk på at bytte til en 2'er - Den skal selvfølgelig være i god stand, gerne med kasse etc - smid mig evt. en PM, så vi ikke ødelægger mrproper's tråd

Jeg er fra Århus btw.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu