|
B: Imac 27" - Medio 2010 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2015 kl. 09:31 |
Maskinen er købt Januar 2011, som MC511XX (Den største Mac da),med tilkøb af ekstra 4 GB ram, samt 1 TB ekstra harddisk. Således at den er "født" med 8 GB ram, samt 2 TB harddisk. Efterfølgende er den opgraderet med yderligere 8 GB ram Hukommelse: 16 GB 1333 MHz DDR3 (4*4GB) Grafik: ATI Radeon HD 5750 1024 MB SuperDrive DVD/brænder 2 TB Harddisk Der medfølger en Magic mouse og Magic Keyboard (ikke det der er billede af) Maskinen er ny installeret med Nyeste osx. Der er selvfølgelig kvittering på den (nypris 24-25.000kr) (Herefter er der opgraderet med 8 gb ram) NB. Har altid stået i ikke rygerhjem Kan selvfølgelig afprøves inden køb Denne Imac er iøvrigt den eneste der kan tilsluttes eksterne afspiller til eks - Playstation/Xbox/Blu ray og dvd afspillere til VIGTIG: - Desværre har Dvd-drevet mistet stabiliteten, derfor er pris nedjusteret (Har til dato dog ikke haft behov for det endnu) Bytter gerne med bærbar Mac Mangles info - skriv gerne. Redigeret af Bromberg5 - 13-Januar-2016 kl. 13:21 |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvor kan den afprøves?
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Høng, Vestsjælland tæt på Slagelse:)
|
|
![]() |
|
Ingen interesse?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Du får lige en gratis op af mig...
Til dem som måtte være interesseret, så kan man med denne model og lidt fingerfærdighed selv udskifte harddisk til en SSD. Modellerne efter denne er limet sammen og derfor er det meget besværligt at skifte disken selv.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Op - nu bytte
|
|
![]() |
|
Sikke en gang volapyk der var kommet i teksten - så jeg må ligge billeder op igen senere idag.
Slet ingen der ønsker at gå den anden vej - fra bærbar til stationær? |
|
![]() |
|
Kunox ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Hej
Hvilken Macbook vil du bytte med, har en pro fra 2010 (13 tommer) der just har fået en professionel rensning for støv mv og med Ssd-disk, vil en sådan have interesse (13 tommer)? Mvh. Henning |
|
![]() |
|
Kan du sende mig lidt mere info på den:)?
|
|
![]() |
|
Mac2sell vurdere den dd til 10.890kr.
|
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
Jeg har en Macbook Pro, 15" primo 2011 2.0 quad i7, 8 gb ram, med 250 gb samsung evo 850 + 750 gb hdd i dvd-drevet. Standart glossy/'glassy' skærm. Perfekt batteri-stand. (self. med kvittering + emballage)
Var det noget? Alternativt en primo 2011 15" i7 2.0 quad, 8 gb ram, 500 gb hdd (kan ikke huske om det er 750 gb, har den ikke lige åben nu). Ved bestilling af computeren opgraderede jeg til en mat (ikke glossy) 'HD-skærm' (1680x1050). Nyt batteri sat i for ca. 1 år siden. Hvad har iMac'en været brugt til? (Ex foto-arbejde, videoredigering, alm. brug etc etc?) Redigeret af nexium - 14-Januar-2016 kl. 21:31 |
|
![]() |
|
Det er den der hedder mc721?
Du tilbyder med to harddiske eller en + dvd drev? Min iMac har været brugt til almen netbrug i huset og urimeligt mange timer football manager:). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |