|
B: Imac 27" - Medio 2010 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er mc721 Se mere her
Den ene model har jeg sat en ssd-disk i, samt erstattet dvd-drevet med en ekstra (roterende 750 gb) harddisk. Det er en meget simpel procedure, og jeg kan sagtens sætte dvd-drevet tilbage hvis det er. Blev kun gjort, da jeg ikke brugte dvd-drevet til noget som helst. DVD-drevet følger med, og det er muligt at købe en enclosure til det, så det virker som et eksternt dvd-drev. Den anden er med 'HD'-skærm, men normal harddisk og velfungerende dvd-drev. Den med to harddiske har en lille bitte bule i nederste venstre hjørne, men det har kun kosmetisk betydning. Ingen fejl på nogen af dem, samt virkelig god batteri-tid. Redigeret af nexium - 15-Januar-2016 kl. 11:45 |
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nu ikke helt rigtigt. Jeg har en 2011 og har sat en SSD i den. Der var ingen lim, kun magneter :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |