recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Imac 27" - Medio 2010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Imac 27" - Medio 2010

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2016 kl. 11:38
Ja, det er mc721 Se mere her

Den ene model har jeg sat en ssd-disk i, samt erstattet dvd-drevet med en ekstra (roterende 750 gb) harddisk. Det er en meget simpel procedure, og jeg kan sagtens sætte dvd-drevet tilbage hvis det er. Blev kun gjort, da jeg ikke brugte dvd-drevet til noget som helst. DVD-drevet følger med, og det er muligt at købe en enclosure til det, så det virker som et eksternt dvd-drev.

Den anden er med 'HD'-skærm, men normal harddisk og velfungerende dvd-drev. Den med to harddiske har en lille bitte bule i nederste venstre hjørne, men det har kun kosmetisk betydning. Ingen fejl på nogen af dem, samt virkelig god batteri-tid.

Redigeret af nexium - 15-Januar-2016 kl. 11:45
Til top
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2016 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Du får lige en gratis op af mig...

Til dem som måtte være interesseret, så kan man med denne model og lidt fingerfærdighed selv udskifte harddisk til en SSD. Modellerne efter denne er limet sammen og derfor er det meget besværligt at skifte disken selv.

Det er nu ikke helt rigtigt. Jeg har en 2011 og har sat en SSD i den. Der var ingen lim, kun magneter :)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu