|
B: Interne Harddiske -> Eksterne Harddiske |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 11:07 |
Hej..
Da jeg har ændret mit setup, vil jeg gerne bytte nogle interne diske på 1,5 og 2 tb til eksterne 1,5 eller 2 tb diske. De har ikke siddet i en nas, så de har kun kørt når computeret har været brugt. Jeg ville af designmæssige årsager foretræffe Er der nogen her der er interesseret ? De befinder sig i Hillerød Mvh Christian
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor køber du ikke bare et billigt kabinet på eBay og propper disken deri? (og hvad vil du "foretræffe"!?)
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Det 4-5 disk alt i alt, og kabinetterne koster i DK omkring 200-250 + porto stykket. Det synes jeg er lige i overkanten, når prisen fra nye interne/eksterne er meget tæt på at være ens.
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
Som nævnt - køb dem på eBay, ca. 75 kr. stykket inkl. porto hos nedenstående. (du skal købe dem enkeltvis, ikke samlet, hvis du vil være sikker på at undgå told, gebyr og moms) http://www.ebay.co.uk/itm/3-5-USB-2-0-IDE-Hard-Disk-Drive-HDD-Case-Enclosure-/280485475853?pt=UK_Collectables_HardDriveEnclosures_RL&hash=item414e3cb60d |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Enig med Lognjohn i den her
Jeg har dog købt lige netop DEN model på ebay. De lugter meget fælt, når man pakker dem ud. Jeg ved ikke, hvad de laver dem af men det kunne lugtes i hele huset. Det er nok ikke ligefrem blomster og blå viol, men nærmere børnearbejde og tungmetaler der flyver igennem luften, når kassen åbnes. Luften aftager dog efter nogle dage. Redigeret af DiscomanDK - 22-November-2012 kl. 13:57 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Trådstarter har desværre dømt eBay ude af billedet fordi kabinetterne i DK koster 200-250kr - så det er ikke en mulighed :-) (Derudover foretræffer trådstarter af designmæssige årsager!)
![]() |
|
![]() |
|
Tak for tippet.. Men det er med IDE interface... Jeg skal bruge SATA, og de koster 12 US dollar uden porto, gebyr og skidt og kanel.
Mvh Christian
|
|
![]() |
|
Ah...
Så pixmania har nogle til omkring kr. 100 stk. Så hvis jeg bestiller flere på en gang går det an med portoen.
|
|
![]() |
|
Det lyder smart - hvis du kan finde eks. en 5 stk, så taber du kun omkring 150-200kr i forhold til eBay. (Antager at Pixmania sender for 50-60kr)
Redigeret af tipsen - 22-November-2012 kl. 14:16 |
|
![]() |
|
tipsen.... Der gik vist nået galt på iPad'en . Der skulle have stået af designmæssige årsager foretrækkes Wester Digital. De sorte firkantede fra Elgiganten bl.a.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |