recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B : Lenovo Ideapad S10-2 Netbook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B : Lenovo Ideapad S10-2 Netbook

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B : Lenovo Ideapad S10-2 Netbook
    Sendt: 15-December-2012 kl. 17:56
Lenovo Ideapad S10-2 Netbook Byttes til en PS Vita

Den er næsten ikke brugt, og har det meste at tiden stået i mit skab, jeg har haft den med ude og rejse en enkelt gang for at havde et sted at dumpe mine billeder :) Den er et par år gammel,pæn og velholdt dog med enkelte små ridser i rammen ved skærmen, dog ikke noget man umiddelbart ser....

Specs :

1.6GHz N270 Intel Atom Processor
2GB RAM
10.1" (1024x600)
Webcam
160GB HDD (pre-installeret med Windows XP)
Intel GMA 950 Integrated Graphics
Broadcom 11b/g Wi-Fi wireless
3G
4-in-1 Media card
6-Cell Li-ion 10.8v 4.06Ah 44Wh battery
40W AC Adapter

Udover standard, medfølger der en 320GB Sata 7200 RPM disk med, så man har mulighed for at bibeholder den originale disk, hvis man ønsker et andet styresystem på dyret (har selv haft win 7 på den) samt et Targus PC Sleeve, så den er beskyttet under transport. Der medfølger også 1 års Kaspersky Internet Security 2012 software med til en værdi af 60$ som kan installeres på 3 Maskiner ...

Jeg har ikke kvitteringen på den, da jeg har fået den af et familimedlem, men dens alder gør også at der alligevel ikke er garanti på den mere .. I får selvfølgelig min garanti på den ikke er varm ;)

Der er en lille test her samt flere billeder : http://www.pcworld.dk/art/10924/test-forbedret-minibaerbar-fra-lenovo 

bemærk dog at modellen jeg har er med 6 Cellet batteri, 3G og 2GB ram ;)

Som skrevet øverst ønsker jeg at bytte den til en PS Vita, hvis der er nogle der skulle ligge inde med sådan en fætter de ikke brugere  8)

Herligheden befinder sig i frederikssund. Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu