recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Lumia 640 til android...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Lumia 640 til android...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: Lumia 640 til android...
    Sendt: 14-August-2015 kl. 10:28
Bytter min Microsoft Lumia 640 til noget android, giver gerne lidt oveni hvis det er en god model. 

Telefonen kommer med Windows 8.1 men updaten til Windows 10 er lige på trapperne. Jeg har udstyret den med et 32GB class 10 microsd-kort og telefonen er i helt fin stand. Den er fra maj måned og der medfølger lader, kasse, kvittering osv. 

Hurtig specs; 5" skærm, 8mp kamera, 4G, kanon batteri-levetid m.m, ellers læs mere her; 

Befinder sig i Vodskov, lidt nord for Aalborg. Kan afhentes og sendes. 
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2015 kl. 20:22
Kunne du eventuelt være interesseret i at overveje rent salg ? og i tilfældet hvad skulle den så koste ?

Min mobil synger på sidste vers, så en windowsphone kunne være eventuelt være noget nyt og spændende ;)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 14:33
Vil helst bytte men skal nok sige til hvis jeg ændrer mening.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2015 kl. 14:35
Det er bare i orden ;)

Har godt nok en android, men den er sgu ikke mange potter pis værd mere :D
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 09:00
Får lige et skud til toppen. 
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 12:09
Hvilken Android har du i tankerne (minimum)?
Jeg har en Galaxy S3 (4G/LTE model) liggende og samle støv.

Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 12:22
Nok noget lidt nyere desværre, smider gerne mønt oveni til fx en Nexus 5, One+ One eller noget i den stil. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu