|
B: Lumia 640 til android... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2015 kl. 10:28 |
Bytter min Microsoft Lumia 640 til noget android, giver gerne lidt oveni hvis det er en god model. Telefonen kommer med Windows 8.1 men updaten til Windows 10 er lige på trapperne. Jeg har udstyret den med et 32GB class 10 microsd-kort og telefonen er i helt fin stand. Den er fra maj måned og der medfølger lader, kasse, kvittering osv. Hurtig specs; 5" skærm, 8mp kamera, 4G, kanon batteri-levetid m.m, ellers læs mere her; Befinder sig i Vodskov, lidt nord for Aalborg. Kan afhentes og sendes.
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne du eventuelt være interesseret i at overveje rent salg ? og i tilfældet hvad skulle den så koste ?
Min mobil synger på sidste vers, så en windowsphone kunne være eventuelt være noget nyt og spændende ;) |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Vil helst bytte men skal nok sige til hvis jeg ændrer mening.
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Det er bare i orden ;)
Har godt nok en android, men den er sgu ikke mange potter pis værd mere :D |
|
![]() |
|
Får lige et skud til toppen.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Hvilken Android har du i tankerne (minimum)?
Jeg har en Galaxy S3 (4G/LTE model) liggende og samle støv. |
|
![]() |
|
Nok noget lidt nyere desværre, smider gerne mønt oveni til fx en Nexus 5, One+ One eller noget i den stil.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |