|
B: Nvidia Shield TV (1 gen) -> Xbox One S |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2017 kl. 09:15 |
Hej..
Jeg får ikke rigtigt brugt min Shield TV, så er der mon nogen herinde, der kunne være interesseret i at bytte til en Xbox One S ? Den befinder sig i Hillerød, men kan godt bringes rundt i Nordsjælland / København Mvh Christian |
|
![]() |
|
NotInLove ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: thorsø Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skulle du evt. Have i køb af den shield - er blevet lidt hook'd på den :)
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Tænker omkring en kr. 1.000,- den er med 2 controllere, så må jeg nok selv smide lidt oveni for Xbox'en
|
|
![]() |
|
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
jeg vil gerne købe den til 1000 pp, hvis du vil sende den til Vejle ?.
/Heino
|
|
![]() |
|
Det er en aftale Heino.
Tænker den kan sendes for kr. 50,- Vi du sende mig en p.b. med oplysninger
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |