|
B og O med Phillips tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimholm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2016 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2016 kl. 13:25 |
Er der nogen der kan hjælpe med at sammenkoble Phillips tv 9109 med Beosound 4, Beovox penta 6611 mk3 og beolab 4000.
Tv har både HDMI ( cec)og Optisk lydudgang. |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej kimholm Her mit bud på en løsning. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
kimholm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2016 Status: Offline Point: 5 |
Hej peter
Tak for hurtig respons, og det ser godt ud. Men jeg glemte (kan jeg se) at det også er for at få surround fra tv med gennem både Penta og Beolab højttalerne. så skal det vel se lidt anderledes ud. mvh kim
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej kimholm
Har du da en surround processer ? (Onkyo) Integra Network A/V Controller DHC-60.7. Her hvad jeg har fundet til dig: Click her. - PDF Fil- Click her. - Understøtter HDMI 2.0a, 4: 4: 4 farverum og High Dynamic Range (HDR) samt HDCP 2.2 kopibeskyttelse på fem indgange gør den ideelle for 4K Ultra HD-video revolution. Plus den er DTS: X-ready og har prisbelønnet Dolby Atmos flerdimensional surround sound samt Apple AirPlay support. Pris. $1,600. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ja det er en frækkert, kan stort set det hele.
Hvordan vil man så lave tilslutningerne til B og O samt Phillips tv for få det til at spille?
|
|
![]() |
|
Se indlæg af 14-Februar-2015 - Click her.
|
|
|
|
![]() |
|
Tak for det og al hjælpen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |