recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Pioneer VSX-921
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Pioneer VSX-921

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: Pioneer VSX-921
    Sendt: 16-August-2012 kl. 19:29

Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget andet end Pioneer, og ønsker derfor at bytte min receiver. Receiveren skal være med HD lyd! Er fortrinsvist interesseret i Onkyo eller måske Integra. Smid gerne ind med bud.

 
Jeg har kvittering og original kasse, men jeg foretrækker afhentning. Fjernbetjening har stort set aldrig været brugt, da jeg bruger Harmony One. Har kun været sat til med Minipods, og har endnu ikke været noget nær overarbejde.
 
Skal den sælges i ren handel ligger vi på 2000,- da den er i super stand.
 
Befinder sig i Esbjerg V.
 
 
 


Redigeret af larsen_mgeic - 17-August-2012 kl. 11:01
Til top
denniskulis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-August-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér denniskulis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 10:57
1500.- hvor du fra kan hente ...  smid en pm
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 11:00
Nej tak!
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 11:00
Jeg har bud på 1800,- pr. PM
 
Placering er skrevet ind i annoncen nu.


Redigeret af larsen_mgeic - 17-August-2012 kl. 11:01
Til top
denniskulis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-August-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér denniskulis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 11:18
det bare iordne.. er det svære fra sjælland også.. så går det heller ikke ...
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 11:20
Jeg har nu original kasse med flamingo og det hele - men forsendelse står for Købers regning!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu