|
B: Pioneer VSX-921 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2012 kl. 19:29 |
Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget andet end Pioneer, og ønsker derfor at bytte min receiver. Receiveren skal være med HD lyd! Er fortrinsvist interesseret i Onkyo eller måske Integra. Smid gerne ind med bud. Jeg har kvittering og original kasse, men jeg foretrækker afhentning. Fjernbetjening har stort set aldrig været brugt, da jeg bruger Harmony One. Har kun været sat til med Minipods, og har endnu ikke været noget nær overarbejde.
Skal den sælges i ren handel ligger vi på 2000,- da den er i super stand.
Befinder sig i Esbjerg V.
Redigeret af larsen_mgeic - 17-August-2012 kl. 11:01 |
|
![]() |
|
denniskulis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2012 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1500.- hvor du fra kan hente ... smid en pm
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Nej tak!
|
|
![]() |
|
Jeg har bud på 1800,- pr. PM
Placering er skrevet ind i annoncen nu. Redigeret af larsen_mgeic - 17-August-2012 kl. 11:01 |
|
![]() |
|
denniskulis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2012 Status: Offline Point: 4 |
det bare iordne.. er det svære fra sjælland også.. så går det heller ikke ...
|
|
![]() |
|
Jeg har nu original kasse med flamingo og det hele - men forsendelse står for Købers regning!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |