|
B/S: Guardians of the Galaxy 2 4K |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2021 kl. 10:13 |
Fik denne fine titel med i forindelse med køb af en 4K afspiller men da der ikke er DK tekst på 4K skiven, kun BD skiven er det ikke noget for fruen der vil ha tekster. Befinder sig i 2860 og byttes gerne med anden action 4K med DK tekst. Redigeret af peterhansen1982 - 02-Februar-2021 kl. 11:21 |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal den koste, bare smidt i en konvolut.?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
bytter nu helst for at få mest ud af det men kom med bud så må vi tage det. Lige købt 4K bundle igår så helt ny på markedet
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Har du et link til det bunde-køb.
![]() Jeg har ikke en afspiller endnu.. Troede jeg havde en handel i weekenden, men den gik i fisk... Så jeg har slet ikke nogen skiver endnu, men den der var en jeg rigtig gerne vil ha på Uhd
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
købt en Sony x700 med et par film på dba til en skarp pris
|
|
![]() |
|
Hvis det var i går du fik den, er det nok den jeg troede jeg havde fisket, da
1. køber ikke dukkede op til aftalt tid søndag.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
var igår. Sælger sagde dog ikke noget om andre men var i kbh.
|
|
![]() |
|
Hvis du oprindeligt havde aftalt søndag aften så var det nok dig😁
Må jeg spørge hvad du gav? Så jeg er klar til næste gang der dukker en op
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
havde ikke nogen aftale søndag aften så den bare om morgenen og fik lavet aftale om hurtig hentning. Måtte slippe med 900 for afspiller og 3 film. Nu skal det bare tilsluttes i weekenden hvor der er tid til at nørde med den
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |