|
B: SGS3 til lumia 920 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2013 kl. 00:29 |
Nogen som evt kunne tænke sig at bytte. Har en sgs3 (ikke 4g) samt nogle forskellige covers til. Har org æske kvittering osv. Meget velholdt
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nogen som kunne have interesse i dette bytte :)
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Jeg har fundet en som vil bytte på DBA, er det ikke et helt ok bytte??
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Har du ikke haft den tanke inden du sætter igang i en bytte forespørgsel?
Er vel lidt sent når du har fundet en der vil bytte med dig og finde ud af om du vil bytte eller ej alligevel!!! Nokia 920 er min favorit mobil, men det er jo dig selv der skal afgøre om den også er det for dig!!! |
|
![]() |
|
jeg tænkte mere på prisen her hehe. Jeg er fuldt klar over hvad jeg går ind til ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |