|
B: Sonos Connect Amp til Sonos Connect |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
K33m ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2017 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2017 kl. 21:41 |
|
Hej
Jeg vil gerne "downgrade" min Sonos Connect Amp til en Connect (altså uden forstærker) da jeg er ved at købe en regulær forstærker. Nogen der vil bytte med lidt penge min vej? Befinder sig i Hinnerup eller Aarhus C. Kim |
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er næsten sikker på, at du sagtens kan bruge din AMP selvom du tilslutter den til en forstærker.
|
||
![]() |
||
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
|
Det kan du ikke.
|
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
|
Den byttehandel kunne jeg godt være interesseret i, hvor meget mønt din vej havde du i tankerne?
|
||
![]() |
||
K33m ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2017 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 7 |
|
Prisforskellen er i dag 1350,- så halvdelen af det = 675,-? Hvor befinder du dig og hvor gammel og hvilken stand er din Sonos? Kim |
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
|
675,-kr er vel ikke helt skævt.
Den befinder sig i Karise på Sjælland, men vi kan måske sende til hinanden med track&trace. Købt i HIFI klubben i 2013. Den er i fin stand, og fra et ikke ryger hjem. |
||
![]() |
||
|
Lyder godt. Jeg er ikke lige helt skarp på, om der er kommet nogen opdateringer til Connect siden da, eller om den du har fortsat er nyeste model? Min AMP er vist fra august 2015.
|
||
![]() |
||
|
Det er den nyeste model, dem før hed Zoneplayer ZP80 eller ZP90. Min hedder Connect på mærkepladen. Skal vi sætte gang i en byttehandel? |
||
![]() |
||
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
|
pm sendt
|
||
![]() |
||
|
Byttehandel iværksat med Tanaburs som er lokal og kom med et godt bud.
|
||
![]() |
||
|
Meget ståhej for ingen ting, men sådan kan man jo også gøre.
Nu har jeg jo ikke haft chance for at give modbud, men fred være med det, det står jo sælger frit for hvem de vil handle med. Men lærepengene må være at holde det i PM. :)
|
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1235 |
|
Ja, dårlig stil af trådstarter.
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |