recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B & W  - XT4 i Tyskland eller andetsteds?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketB & W - XT4 i Tyskland eller andetsteds?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zepp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Emne: B & W - XT4 i Tyskland eller andetsteds?
    Sendt: 02-August-2008 kl. 14:54
Hvor skal jeg lede, hvis jeg vil spare nogle penge på disse højttalere ved at købe dem i udlandet? :)

Hvad syntes i generalt om valget?


Redigeret af Zepp - 02-August-2008 kl. 14:54
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2008 kl. 19:15

Prøvede selv at finde dem i Tyskland, men jeg har ikke fundet dem væsentligt billigere, så jeg tror ikke umiddelbart at det kan betale sig at importere dem, desværre. Både overvejelser omkring fragt og garanti bør selvfølgelig indgå, og min vurdering var altså negativ omkring import.

Jeg har en fornemmelse omkring at prisfastsættelsen af B&W-højttalere generelt i Europa styres med fast hånd af B&W selv

Men det er flotte højttalere - designet er bare i orden. Jeg var dog ikke imponeret af lydkvaliteten, da jeg hørte dem sammen med et par Dali Mentor 2, og et par Dali Mentor 1. Jeg endte selv med at købe et sæt Mentor 2 som fronthøjttalere.

/Splinten

Til top
Zepp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2008 kl. 11:28
Damn :)

Okay thanks.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu