|
B & W Zeppelin sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jan B ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2012 kl. 17:17 |
Hej
Det er med tungt hjerte at jeg har besluttet at sælge min Zeppelin Air. Det er B&O's skyld ![]() Den er fra december 2011, så har kun et lille år på bagen. Nypris 4.500, sælges for 3.000 (pga. et lille hul ved stoffet) Den spiller perfekt, og jeg er virkelig glad for den. Har flere gange overvejet at fjerne stoffet, så man kan se højtaler-enhederne i den karakteristiske B&W gule farve, men det er indtil videre ikke blevet til mere end tanken. Jeg har fået budt 2.500 af en bekendt, så skam-bud frabedes. M.v.h. Jan Redigeret af Jan B - 24-November-2012 kl. 17:22 |
|
Beoplay v1-40"
B&W Zeppelin Air B&W MM-1 Apple TV 3 |
|
![]() |
|
Jan B ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Redigeret af Jan B - 25-November-2012 kl. 14:35 |
|
Beoplay v1-40"
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
Kan du ikke ligge et billede op af den. så man kan se det hul.
Måske dumt spørgsmål men findes der flere versioner af den ? |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Bestemt nej. - Ja, der findes en UDEN air, men den hedder så også bare Zeppelin. ![]() |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Hej Ekelund.
Nej det er et fint spørgsmål. Som Fausing skriver, så findes der to versioner. Den første var uden Apple Airplay indbygget. De to ligner hinanden på ydersiden, men er anderledes indeni. Zeppelin Air har en opdraderet dac (24bit-96khz) og har fået opgraderet sine indbyggede forstærkere, fra tre i den gamle til fem i Zeppelin Air, der sammen leverer 150 watt. Prøv at se om du kan åbne det her link med billede. http://billedeupload.dk/?v=wRr4L.jpg
Redigeret af Jan B - 25-November-2012 kl. 13:43 |
|
Beoplay v1-40"
|
![]() |
|
Tak for bud. Dock'en er solgt.
|
|
Beoplay v1-40"
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |