|
bachelor projekt |
Besvar |
Forfatter | |
studerende22
Ny bruger Oprettet: 26-April-2015 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-April-2015 kl. 12:43 |
Hej alle..
Jeg har en anmodning om en lille tjeneste.... Vil vi gerne hjælpe ved at dele og besvare på dette link... https://da.surveymonkey.com/s/NPY7QZD Det er til et bachelor projekt... på forhånd tak |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lav dit link klikbart ellers kikker ikke mange på det.
|
|
Emilos88
Guld medlem Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg var jer, ville jeg genoverveje jeres spørgeskema, jeg tror ikke at I får meget sagligt ud af det, hvis det skal bruges på bachelor niveau.
Overvej en fokusgruppe i stedet for, eller ekspert interview. Og generelt så når man spørger inde på et forum, skriver man lige en mere tillokkende tilgang til det hele.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske endda en fabelagtig ide at bare skrive et enkelt eller 2 ord om hvad det overhovedet omhandler? Det plejer at være ret god kotyme at bare lige give en lille forklaring på hvorfor du opretter en konto her på forummet og dit eneste indlæg består af et suspekt link?
En bachelor uddannelse skal immervæk signalere man har en lille smule styr på hvad det er man laver. (ja undskyld - det var det for 20 år siden da vi andre studerede.) Redigeret af claus_jac - 26-April-2015 kl. 18:58 |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kan det jo være at deres bachelor projekt består i at se reaktionen på et forum, hvis man som ny bruger laver et indlæg med et ligegyldigt spørgeskema uden et korrekt link
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |