|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bach ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 16-Juni-2008 kl. 23:32 |
Hej allesammen !
Så blev det endelig min tur til at fremvise mit grej... Ris og Ros er velkommen
Udstyr: Pioneer 5080XD Sony DAV-DZ810W Sony Playstation 3
Fremtid: You See HD modtager med harddisk (HD fodbold :D ) ISF kalibrering
Har haft fjernsynet i et par måneder nu og er MEGET tilfreds, det er et fantastisk TV. Her ses mit tv møbel med anlæg og PS3. Jeg betjener anlægget via. et "magic eye" aka. en infarød sender, så slipper jeg for at ha det fremme. Jeg ved godt at anlægget ikke lever op til recorder standarden, men da min lejlighed ikke er særlig praktisk bygget, vil det være ALT for besværligt at trække kabler og der kommer de trådløse baghøjtalere så ind.
Min biograf stol :) Ikea ambilight hvilket jeg er meget tilfreds med. Især lækkert med den grønne når der er EM Den blå bliver brugt når der ses film om aftenen, den giver et dejligt hyggeligt lys. Til sidst en tak til alle jer brugere på recordere, jeg har det sidste års tid været en ivrig bruger herinde. I har været kilden til en masse inspiration og gode råd. Desuden var jeg så heldig at være med på et fælleskøb fra krishav - jeg bliver aldrig træt af at spare penge :)
Hilsen Bach |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Nydeligt setup
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Ser rigtig godt ud det der. Elsker den "rene stil", noget som jeg desværre ikke er for god til at følge hehe
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Nice opsætning! Er lidt nyskæring, hvor stammer dit lille tv møbel fra? Ellers lækkert stil rent setup og fedt lys |
|
![]() |
|
Bach ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
- Mr anderson
Møblet er købt i danbo. En smule dyrt, men lækkert møbel http://www.danboher.dk/Default.aspx?ID=1053&ProductID=PR OD398&VariantID=VO20 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Hvor mange af Ikeas ambilight har du brugt? 2 pakker? kan du evt. tage et billede fra bagsiden af tv'et? Vil gerne se hvordan man undgaar kabelrod.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har brugt 2 pakker, 4 skinner i toppen og 2 i siderne. (Til 50" tv) Du kan koble skinnerne sammen så du har strømforsyningen i den sidste skinne. Hvad billeder angår så søg på siden under "ikea ambilight" der er mange andre der har lagt guides og billeder op. |
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej! Nydeligt setup! Er der nogen der kan fortælle lidt mere om "magic eye" - hvad koster det? - bruger man de almindelige fjernbetjeninger? - hvor tilslutter man det på enhederne?
|
|
![]() |
|
Danny Nielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej! Magic eye er et trådløst link som leder signalet fra din fjernbetjening ind bag lukkede låger/klapper med egen fjernbetjening. Magic eye kan betjene op til 4 enheder. Prisen er kr. 1.499,- hos Danbo Møbler www.danboher.dk uden tv-bord. Findes incl. tv-borde fra 3.499.- til 5.999.- Virker ikke på B&O. |
|
Danny Nielsen
|
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
Hey... rigtig fedt setup og møbler. Efter jeg så dit TV møbel overvejer jeg selv at købe det, vil bare høre om det magic eye virker godt? Om det er en god modtager?
På forhand tak |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
-JFalkenberg Modtageren virker rigitg godt.. Den er lille (1cmx3cm) og kan nemt gemmes væk. Det har meget at gøre med placeringen, jeg har sat den i siden af mit møbel, jeg behøver ikke engang at pege mod modtageren for at den fanger signalet. -rapsacdk Har ikke noget målebånd liggende, men det måler ca. L: 115cm. H: 25-30cm. Dybden er ca 35-40cm, jeg har fjernet bagvæggen for at undgå varmen fra PS3 og har på den måde fået lidt mere plads. Håber det var svar nok Bach
|
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej Bach! Jeg vil lige høre om du har problemer med at have dit anlæg i dit møbel, jeg kan se at det kun er 38 cm i dybden? Bruger du den ekstra plads det giver at tage bagbeklædningen af? |
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |