recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Backbox til JBL SCL-6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Backbox til JBL SCL-6

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andersmi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2008
Status: Offline
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersmi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Backbox til JBL SCL-6
    Sendt: 30-Januar-2022 kl. 11:39
Jeg har lige bestilt 3 stk JBL SCL-6.

Jeg skal have lavet backboxe til dem, de må max være 10 cm dybe da de skal monteres i væggen når jeg på et tidspunkt får bygget nyt hus med større biograf :-) De skriver at de minimum skal bruge 32 liter, så tænker at lave dem 90*37*10 (HxBxD)

Men hvordan laver man sådan nogen bedst, jeg kan se at der er nogen som skriver man skal bruge green glue, men det er ikke til at fremskaffe i Danmark, er der et alternativ?

Hvilken slags skruer skal man bruge?
Hvad ville I fore boxen med indvendig?
Hvordan ville I lave tilslutning til højtalerterminalerne? 
Hvordan får jeg enhederne til at hænge fast på forpladen når kassen er så meget bredere end højtaleren?


Redigeret af andersmi - 30-Januar-2022 kl. 11:52
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4440
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2022 kl. 09:14
Der er en del i Facebook-gruppen 'Home theater enthusiasts' som bruger dem. Der kan du helt sikkert få input 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu