|
Backlight bleeding |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mranders ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2020 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2020 kl. 07:27 |
Hej
Jeg har købt et Samsung The Frame 43" (2020). Synes der er lidt backlight bleeding i toppen er det bare noget man skal acceptere når det er et kantoplyst TV, eller burde det ikke være der? Har linket til et billede af det (husk at se det i fuld størrelse så der ikke er noget hvidt på skærmen samtidigt ellers er det svært at se). Har lidt svært ved at finde ud af hvad der et acceptabelt niveau. Håber nogen kan hjælpe. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når man køber et TV med Edge Light, så løber man netop den risiko at få Backlight Bleed, det er en "Feature" der kan følge med på sådanne paneler. Det forekommer i større eller mindre grad, som så må accepteres eller ikke.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mranders ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2020 Status: Offline Point: 5 |
hej, ja det et jo det. Hvad tænker du om mit billede er det mere eller mindre grad
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Svært at sige hvad du kan leve med, billedet siger ikke meget, et stort kraftigt hvidt lysende kryds midt på skærmen og en lige så kraftig lysende hvid streg i den ene side, så det er svært at bedømme.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nej det kan godt være lidt svært at se, hvis man ikke henter billeder ned og kører det i fuld skærm så ens egen skærm er helt sort og uden hvide kanter. Jeg har prøvet at uploade et nyt billede hvor jeg har sat ringe om det.
om jeg kan leve med det? Det kan jeg jo nok godt. Vil bare ikke acceptere det med et helt nyt TV, hvis det ikke burde være der, og jeg bare kunne få det skiftet og så var der intet af det. Men hvis det er noget alle producerede the frame 43" har så er det jo bare sådan de ser ud. Er bare i tvivl om de virkelig ikke skulle være lavet uden, og jeg bare har fået et uheldigt panel.
Redigeret af Mranders - 01-August-2020 kl. 11:09 |
|
![]() |
|
Der ses meget lidt, og på en helt sort baggrund, hvor meget ses det når der er et billde på.?
|
|
|
|
![]() |
|
når der er billede ses det kun hvis det er en sort scene i kanten.
|
|
![]() |
|
Det kunne være meget værre, det er op til dig om du vil gøre noget ved det, men det kan du næppe.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |