|
Backup af indhold på NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2012 kl. 17:33 |
Hej
Jeg er den lykkelige ejer af af NAS QNAP 199 II Pro, som er en et bay NAS. Jeg ønsker derfor en backup/synkronisering af indeholdet til en anden harddisk. Jeg har prøvet det indbyggede Backup software og "knappen" på fronten, men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Jeg vil så prøve et eksternt backup program, men dem jeg har prøvet kan kun synkronisere med en lokal disk - Time Machine og Get Backup 2, kan ikke tage netværksdrev med. Det skal siges jeg bruger primært en mac, så jeg leder efter et program der kan hjælpe mig - gerne gratis eller trial, så man kan prøve det først. Hvis det er helt umuligt til en MAC, så har jeg også en PC, jeg kan bruge istedet. Nogle gode forslag ? Mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |