|
Backup af indhold på QNAP NAS 119 II Pro |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2012 kl. 18:46 |
|||||||
Hej
Jeg har ovenstående NAS, hvor mine billeder og musik ligger. Jeg ville gerne tage et komplet backup af indholdet til en USB disk jeg sætter til i fronten af NAS'en. Når jeg trykker på "ONE Touch USB Button" for backup sker der ingenting. Nogle idéer til hvad der er gjort galt ? Her er indstillingerne jeg har gjort under Backup->USB One Touch Copy Jeg har hakket enable fluebenet af og valgt NAS -> The Front USB Drive. Jeg har sat Backup Method til Synchronize, men det er ligegyldigt hvad jeg vælger for de andre indstillinger virker heller ikke Configure the behavior of the USB one touch copy button to back up the data from the front USB drive to the NAS or vice versa.
Redigeret af ChristianTT - 18-September-2012 kl. 18:50 |
||||||||
![]() |
||||||||
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
Problemet er løst..
|
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |