recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Backup af NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Backup af NAS

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 09:58
Mange tak for svar. Jeg vil kigge nærmere på Synologi-løsningen.
 
/cholm
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Hanien Hanien skrev:

Jeg har en Synology og overvejde selv at opsætte en Synology på en anden lokation til backup, men besluttede i stedet at bruge en online backup løsning.
 

Jeg laver backup af omkring 70 Gb til Amazon Glacier og betaler mellem 1 og 2 dollar om måneden.

 

Det kan jeg gøre i mange måneder inden det har kostet mig det samme som backup synology'en og så skal jeg ikke tænke på opgraderinger.

 

Det kommer til at koste mig et par 100 kr. når jeg skal hente min backup ned igen, men det bliver kun i tilfælde af brand eller tyveri af både computer og NAS og så finder jeg nok pengene.


100% Enig, det er en langt bedre løsning!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu