recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Backup af PS3 før udskiftning af Harddisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBackup af PS3 før udskiftning af Harddisk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kralle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: Backup af PS3 før udskiftning af Harddisk
    Sendt: 29-Juni-2008 kl. 12:33

Hvis man har mange filer, billeder, video osv liggende på sin PS3 og man ønsker at udskifte HDD til en større så skal der selvfølgelig tages en backup af de filer. Hvis jeg nu påtænker at tage den backup på en ny extern HDD hvad skal jeg så være opmærksom på i forbindese med formateringen af den nye externe HDD.

Jeg tænker: Filerne skal jo gerne tilbage på ny større intern HDD i PS3 uden nogen ændringer.

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 12:42
den nye harddisk bliver automatisk formateret når du på ny starter ps3'en med den? og er ikke sikker på om foto og videoer er med i en back up fil lavet via ps3'en, kan være du selv skal kopiere dem over og tilbage igen når den nye hdd er i
Til top
kralle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 13:10
Ja det med hdd i ps3eren er jeg med på. Der hvor jeg er i tvivl er den nye externe hdd som jeg vil bruge til at udføre backuppen på, om der er nogle forhold jeg skal være opmærksom på når den skal formateres. Er der begrænsninger i størrelsen osv.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 13:35

Den skal formateres som FAT 32.  Så du skal formatere den fra en PC, eller mac. Jeg mener Win XP kan kun finde ud af at lave en partition på disken på 32 GB. men du kan vidst downloade et andet program til at gøre det med.

F.eks.

http://www.compuapps.com/Download/swissknife/swissknife.htm

Redigeret af Klondike - 29-Juni-2008 kl. 13:39
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu