|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kralle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 29-Juni-2008 kl. 12:33 |
Hvis man har mange filer, billeder, video osv liggende på sin PS3 og man ønsker at udskifte HDD til en større så skal der selvfølgelig tages en backup af de filer. Hvis jeg nu påtænker at tage den backup på en ny extern HDD hvad skal jeg så være opmærksom på i forbindese med formateringen af den nye externe HDD. Jeg tænker: Filerne skal jo gerne tilbage på ny større intern HDD i PS3 uden nogen ændringer. |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
den nye harddisk bliver automatisk formateret når du på ny starter ps3'en med den? og er ikke sikker på om foto og videoer er med i en back up fil lavet via ps3'en, kan være du selv skal kopiere dem over og tilbage igen når den nye hdd er i
|
|
![]() |
|
kralle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Ja det med hdd i ps3eren er jeg med på. Der hvor jeg er i tvivl er den nye externe hdd som jeg vil bruge til at udføre backuppen på, om der er nogle forhold jeg skal være opmærksom på når den skal formateres. Er der begrænsninger i størrelsen osv.
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Den skal formateres som FAT 32. Så du skal formatere den fra en PC, eller mac. Jeg mener Win XP kan kun finde ud af at lave en partition på disken på 32 GB. men du kan vidst downloade et andet program til at gøre det med. F.eks. http://www.compuapps.com/Download/swissknife/swissknife.htm
Redigeret af Klondike - 29-Juni-2008 kl. 13:39 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |