recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Backup, Pc og Synology
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Backup, Pc og Synology

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Backup, Pc og Synology
    Sendt: 05-Februar-2013 kl. 19:46
Jeg kunne godt tænke mig at være fri for at tænke over at lave backup manuelt, og vil derfor gerne have lidt råd fra jer.

Mine tanker er:
Program til at køre backup fra pc(stationære og bærbare) til hver sin mappe( for hver bruger) på synology ds212+.
Programmet skal køre af sig selv efter installering og opsætning.
En gang komplet og efterfølgende kun ekstra filer som er kommet siden sidste backup.
Programmet skal ikke slette filer som er blevet slettet fra mappe på pc

Backup fra en synology ds212+ til en ds109j via trådløs forbindelse.
Da det er trådløst, kunne jeg godt tænke mig at man en gang skulle overføre komplet backup og efterfølgende kun de ekstra filer der er kommet siden sidste backup.

Kan jeg bruge synology's programmer til ovenstående, eller skal jeg ud at have et andet program og hvis ja, hvad for et?

Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 20:11
Kig på Crashplan, der kan godt laves noget

http://support.crashplan.com/doku.php/recipe/back_up_windows_mapped_drives
Venlig hilsen
KB
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 18:49
Tak for link, men tror det er lidt for avanceret for mig.

Prøvede engang noget der hed second copy og cobian, må nok hellere kigge lidt den vej istedet for 

Redigeret af Theilo - 06-Februar-2013 kl. 19:30
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu