recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Backup til USB harddisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Backup til USB harddisk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Backup til USB harddisk
    Sendt: 15-April-2012 kl. 13:12
Hej,

Jeg søger lidt hjælp til at finde noget godt software der kan køre bakcup til en USB harddisk. Jeg kører selv med en online backup løsning, men det er min søster ikke interesseret i. Skal derfor bruge noget software der simpelt, intuitivt og hvis muligt på dansk. 

Håber på at i har nogle gode ideer. Smile
Apple & Sonos entusiast
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 13:19
Styresystem ?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 13:21
Er det pc eller Mac?
På Mac er der TimeMachine, som selv sætter sig op, når man tilslutter en USB harddisk første gang.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 20:38
Ups!

Det er Windows 7 der er installeret som styresystem.
Apple & Sonos entusiast
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 20:49
Win7 har også autobackup indbygget.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
kurt54 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Maj-2009
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kurt54 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 22:03
Microsoft synctoy kunne være et forslag - men forstå forskellene i de tre typer synkronisering og vel den rette - der ofte er den 3.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 10:14
Har tidligere brugt Windows Synctoy, men var ikke imponeret. Programmet blev ved med at kopiere de samme filer ved sync igen og igen.

Vi kigger på Windows 7 automatiske backup. Smile
Apple & Sonos entusiast
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 17:34
Jeg bruger CopyTo, hvor man opretter en projektfil (.CP2) indeholdende alle oplysninger om hvad man vil kopiere/backe-up hvorhen, og efterfølgende dobbelt-klikker man så på projektfilen for at udføre back-uppen. Man kan så have alle de back-up projekter, man overhovedet har behov for.

Programmet har dog ikke dansk sprog.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 10:03
Tak for tippet DrageMester. Hvis ikke Windows 7 indbyggede backup virker nemt og overskueligt vil jeg prøve CopyTo. Smile
Apple & Sonos entusiast
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu