|
Baggrundsvideo til fladskærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stephan A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2013 kl. 12:39 |
Jeg har et dejligt fladskærmsfjernsyn, som er nok så fint. Jeg har altid ønsket mig et saltvandsakvarie, men har hverken tid, penge eller pladsen til det.
Jeg er derfor på udkig efter en "screensaver", eller hvad man kalder det på dansk, der kan blive afspillet på fjernsynet, når det ikke bruges som primær underholdning. Jeg har ikke selv været i stand til at finde det, og håber derfor at I kan hjælpe. Jeg vil rigtigt gerne have en blanding med blandt andet et koral rev, et åbent ildsted, og ellers bare afslappende naturscener. Det skal nævnes at der er tale om et Samsung 46" 8005, så regner ikke med at burn in er noget problem? |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan få en DVD med både fisk og kamin ild. Jeg har en, men jeg må indrømme at jeg bliver hurtig træt af at se på den, især fiskene.
carsten |
|
![]() |
|
Stephan A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Status: Offline Point: 176 |
Hej Carsten. Er det også med et koral rev?
Og hvor kan jeg eventuelt få den? Jeg regner heller ikke med, at det er til 24/7 brug, men mere når jeg lige har lyst til det :) |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Der er ikke coral rev på den jeg har. Prøv hos "CDON" de burde have den.
carsten |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |