|
Bananstik, hvilke? Kraftige/stive ledere (Dali SW4 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med så lidt plads der er mellem terminalerne, vil jeg anbefale stik med isolerende kappe og ledninger bagud.
Klaus |
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Tak for hjælpen! Tænker du at disse så kan være anvendelige?: (linkede til samme tidligere i tråden)
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Thansen, dem har jeg selv brugt. http://www.thansen.dk/bil/autoudstyr/hifi/hifi-montering/polsko-og-stik/banana-plug-par/n1200267212/pn1222804699/
Av-connection http://www.av-connection.dk/?PGr=750&ML=370 Redigeret af len61 - 04-Januar-2015 kl. 19:35 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Det her kunne sikkert godt passe ud fra 6,7 mm og billederne. Eller hvad siger I til Dali Lux banana: De er godt nok lidt dyre, men hvis de passer godt er det ok. Jeg mener at have hørt, at de sidder ret godt i hvert fald.
Redigeret af Warren - 04-Januar-2015 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
De er ikke lidt løse i det? Tænker du de kan skrues godt nok fast?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
De er okay, men igen vil jeg anbefale nogle med isolering på. Klaus |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Der sidder inden i en en "masse" som fungerer som et stempel, som bliver skruet ned, i kablet og fastholder og spænder.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvis udseende er lige meget og du kan bruge en loddekolbe.
Så er disse geniale.
Bruger dem selv med kabel fra Harald.
|
|
![]() |
|
Ved kortslutning ,for at der skal kunne ske noget med forstærkeren skal der høj belastning på, og de skal jo "falde" ud under drift ,så der er der ikke stor forskel på om de er isoleret eller ej, det er kun hvis man er et rodehoved og "glemmer" (der forsøger jeg altid at tage mine forholdsregler). Men alt er en vurderings sag ,så vil bestemt ikke sige at mit forslag er bedre end andet. bare så ingen skal føle sig trådt :-) .
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Mufti's løsning er suveræn !
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
jeg benytter mig af disse her med supergodt resultat:
fordelen er lille styks pris og monteringsdybde så din forstærker kan komme noget længere ind i møblet dog kræver de også lidt loddefærdigheder og noget krympeflex for at få et hæderligt resultat. ![]() kablet der er brugt her er 2 x 1,5€ så der er masser af plads, selv op til 6 - 8€ Redigeret af Just Curious - 07-Januar-2015 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
Tak for jeres hjælp. Det blev disse bananstik. De er nu loddet på og sidder rigtig godt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |