|
Bananstik |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det skal du ikke være nervøs for. Når jeg kan finde ud af det, kan du også. Der er mange penge sparet! |
||
![]() |
||
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
|
I stedet for at købe til overpriser eller med kæmpelang leveringstid, så var det måske en ide at kigge her:
De leverer ofte fra dag til dag på hverdage, og deres fragtpriser er meget fair.
|
||
![]() |
||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
|
Det du kalder Jord/kikkert kalder jeg Jord/kæde og det var da der jeg trykkede og den skrev [URL] eller sådan noget.
Redigeret af BlueFox - 06-Februar-2016 kl. 20:15 |
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
|
ja du har helt ret Jord/Kæde
![]() |
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
![]() |
||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
|
Thanks! |
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
|
Bruger du dem selv?
|
||
![]() |
||
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
|
Hvordan er det at lodde på? Umiddelbart ser der ikke til at være ret meget "lodde-flade" på stikket? Jeg har tidligere brugt denne type, som principielt er det samme: Jeg skal bruge nogle nye til et lille projekt, og dem du linker til er lidt nemmere at få fat på
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
|
Ja, jeg bruger dem selv, et par stykker gik i stykker, fordi skruer og gevind ikke er 100% i orden på alle dem jeg købte.
Men jeg er vældig tilfreds med dem, ikke mindst fordi de holder utroligt godt fast i både kabel og højttaler. Kig på konstruktionen af "fjederen". Den har en mangebenet "fjeder" rundt om pinden. Kigger du på nogen ar de andre, er det kun 4 "fjedre", der er foldet ned fra toppen af. De holder ikke nært så godt. Disse er af den knapt så gode type http://www.ebay.de/itm/4-x-Bananenstecker-Bananen-Stecker-Bananas-24K-vergoldet-f-Lautsprecher-Kabel-/291275955822?hash=item43d1665e6e:g:Tt8AAOSwEetV-6lD Klaus |
||
![]() |
||
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
|
De er utroligt nemme at lodde på og tar uden problemer op til 6 kv kabel - de bruges normalt i strømtunge rc motorstyringer og kan nemt klare peak belastninger op til 200 amp ved 36 volt Så du kan roligt bruge dem i dit anlæg også,- de svigter dig ikke, det er morsomt som "billigt" ret ofte opfattes som noget være bras ![]() Så bare 'rock on' du bliver ikke skuffet ![]() Redigeret af Just Curious - 06-Februar-2016 kl. 22:03 |
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Tusind tak for alle jeres svar.,der jo masser af muligheder.
Jeg vil kikke på det i morgen Mvh. nesager |
||
![]() |
||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
|
Hej igen.
Kunne disse ikke være en gylden middelvej. http://www.av-connection.dk/?PGr=4878 Mvh. nesager Ps.Eller disse http://https://www.hifiklubben.dk/kabler/hojttaler-stik/argon-5451-bananstik/ Er begge muligheder ikke beregnet til skruemontering og med ledning ind bagfra?? Redigeret af nesager - 07-Februar-2016 kl. 09:38 |
||
![]() |
||
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
|
Jeg har to sæt liggende som jeg ikke bruger. De har været monteret en måneds tid, men blev pillet af da jeg ikke har brug for at flytte rundt på mine højttalere alligevel.
Det er nogle med skruer, så man ikke skal lodde. Kan luge finde et link hvis det Det kunne have interesse |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |