|
BANG! Hva' nu? |
Besvar |
Forfatter | |
mage
Ny bruger Oprettet: 17-Marts-2014 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-April-2017 kl. 12:46 |
Hejsa! Looooooong time - no see...
Det er efterhånden længe siden jeg har besøgt dette forum. Men nu er jeg altså her igen.... Og den med en god grund. Eller rettere sagt en sørgelig grund. Min Benq W1300 er gået til de evige projektionsmarker (?). Lørdag aften tænder jeg for projektoren. Lærredet kører ned. Billedet kommet. Efter ca. 5 minutter: BANG!!! Billedet forsvinder. Og en duft af brændt elektronik breder sig i stuen. Jeg for hurtigt afbrudt strømmen og lufter ud. Må slukøret gå i seng. Jeg har taget projektoren ned. Pæren er okay. Det er forholdtvis ny. Under 700 timer. Projektoren er ca. 3½-4 år gammel. Det er en "Daily runner". Dvs. at vi bruger den dagligt til film/TV/Netflix m.m.. Ca. 3-4 timer i snit pr. dag. Jeg har været ret så glad for W1300'eren. Rigtig gode farver. God sort. Overraskende god i dagslys. Supernemt interface. Det nemme valg. Men hva' nu? Hvad skal jeg købe? Jeg har set at der er en Benq W1350. Måske bare en lille upgrade? Er der noget specielt jeg skal kigge efter?`Eller rettere sagt: Er det noget jeg skal lade fingrene fra? Budgettet er 7.5-8K.... Måske kan jeg strække mig til 10K. Jeg har allerede lærrred. Jeg er vildt forvirret. Lidt som at købe mobilabonnement ... Så kære forum: Jeg håber i kan/vil hjælpe... Mage
|
|
Mage
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hm, altså hvis du er så glad for den kunne du jo også overveje at reparere den, eller om ikke andet finde ud af, om den kan repareres, inden du smider op til 10k efter en ny?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |