recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen App - BOTF Interviewer manden bag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bang & Olufsen App - BOTF Interviewer manden bag

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bang & Olufsen App - BOTF Interviewer manden bag
    Sendt: 13-April-2021 kl. 09:09
Så er tiden kommet til at møde Mr. Andersen - manden bag Bang & Olufsen App til iOS og Android. Jeg har en del spørgsmål til diverse teknologier og hvordan hele app'en er skruet sammen, derud over får vi en hyggesnak om en masse sjove emner. Som BOTF Champion & BOTF Top Fan har du jo også haft muligheden for at stille et spørgsmål direkte til Mr. Andersen og alle Jeres spørgsmål er selvfølgelig stillet i video-interviewet også. Så jeg håber i vil se med i dette spændende interview omkring netop B&O app

Det er på Torsdag kl 20:00 - håber i vil kigge med.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2021 kl. 08:10
Så er det i aften kl 20:00 at vi skal møde Thomas - manden bag Bang & Olufsen App.
Jeg stiller ham en masse kritiske spørgsmål og han vil fortælle nærmere om arbejdet det ligger bag selve udviklingen af denne App.
Vi får også et sneak peak på hvad der kommer til at ske i den nærmeste fremtid - og jeg kommer med en idé til app'en som muligt vil komme med i næste release.

Håber i vil tune in - og deltage i debatten på chatten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu